Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بیمه آسیا عید سعید فطر را تبریک گفت.
به نام خدا
الحمدالله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا
ایزد منان را سپاس می‌گویم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه ‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس، به یاری لطف بی نهایتش به آرامش دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند متعال می خواهم که برکات این ماه مبارک را به عنوان ذخیره معنوی ارزشمند، در حیات دنیوی و اخروی یکایک ما، جاری ساخته و عبادات همه مومنان، قبول درگاهش باشد.
خدا را شاکرم که بیمه آسیا به همراه کارکنان شایسته آن در این روزهای سخت و با وجود مشکلات ناشی از بیماری کرونا، ضمن ایفای مسئولیت های حرفه ای و اجتماعی خود، همچنان به عنوان تکیه‌گاهی مطمئن، در کنار مردم شریف میهن عزیزمان قراردارد و با گام های استوار و بلند، سیر صعودی رشد خود را ادامه می دهد و بی تردید این جایگاه ارزشمند و ستودنی در صنعت بیمه، با همدلی و همبستگی خانواده بزرگ بیمه آسیا و با درایت هیئت مدیره محترم و تلاش معاونین، مدیران، مشاورین و سایر کارکنان و شبکه فروش سخت کوش شرکت، محقق گردید.
اینجانب ایفای این نقش خطیر را لطف و مرحمت لایزال الهی دانسته و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را صمیمانه به تمامی همکاران محترم و خانواده های ایشان تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال، عزت و سربلندی همگان را مسئلت می نمایم و امیدوارم با انگیزه‌ای افزون تر و همتی والاتر، بیمه آسیا را در مسیر اعتلا و نیل به آرمان‌های بلندش بیش از پیش یاری رسانیم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر
  • روز دختر ۱۴۰۳ + استوری، عکس، متن و پیام تبریک
  • روز جهانی پسر ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس تبریک
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی