Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:58:54 GMT

به‌کارگیری فناوری‌های نوین در نظام مالیاتی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۲۰۴۴

به‌کارگیری فناوری‌های نوین در نظام مالیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری در دیدار با نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به تشریح آخرین وضعیت مالیاتی در استان پرداخت و عنوان کرد: وضعیت وصول مالیات در سال گذشته روند بسیار خوبی را داشته که مرهون تلاش و جدیت کارکنان خدوم و پاک‌دست این اداره کل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان ادامه داد: در شرایط سخت کرونا کارکنان این اداره کل همواره با جدیت و پشتکار در محل کار خود حضور داشته و با ایثار و از خودگذشتگی در راه تحقق سیاست‌های سازمان امور مالیاتی کشور گام برداشته‌اند.

انوری با اشاره به هوشمند سازی نظام مالیاتی و پیاده‌سازی طرح جامع مالیاتی در کشور گفت: هدف از اجرای طرح جامع مالیاتی هوشمندساز، به‌کارگیری فناوری‌های نوین در نظام مالیاتی و ایجاد نظام جامع اطلاعات مالیاتی هوشمند در سطح کشور است و اجرای کامل این طرح موجب افزایش رضایتمندی مؤدیان مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز عدالت مالیاتی بیش از پیش مورد توجه نظام مالیاتی بوده و با ایجاد نظام مالیاتی شفاف و منصف موجبات رضایتمندی مؤدیان مالیاتی فراهم شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به اینکه وصول مالیات باید توأم با اصول باشد بر لزوم رضایتمندی مردم در امر پرداخت مالیات و برقراری عدالت اجتماعی تأکید کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مالیات سمنان مالیاتی عباس گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نظام مالیاتی امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با صدور مجوز فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی آروند با مدیریت آقای حسین میری، واقع در بازار سرپوشیده شهر شاهرود، تعداد فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی در استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مجوز خود را دریافت کنند.

سمانه سلطانی پور گفت: در حال حاضر ۶ فروشگاه صنایع‌دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌دستی در شاهرود، ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان و ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در مهدی‌شهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900631

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • ۴۰ درصد تاغزار‌های استان سمنان دچار آفت است
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد