Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جواد مرادیان با بیان اینکه در همان ساعات اولیه داماد ۲۵ ساله به دلیل ضربه به جمجمه با سطح هوشیاری ۱۲ وعروس ۱۸ ساله به دلیل ضربه خوردن به ناحیه سر وگردن با سطح هوشیاری ۱۵ از طریق دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند، اظهارداشت: با انحراف خودرو از جاده هر دو سرنشین عروس و داماد از ناحیه سر وگردن دچار آسیب و وضعیت داماد ۲۵ ساله وخیم گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان تروما شهید رجایی منتقل و به دلیل وضعیت جسمانی داماد در همان ساعات اولیه به اتاق عمل ارجاع داده شد.

مرادیان یادآور شد: در وقوع چنین حوادثی اولین نیرو‌هایی که برای اقدامات پیش بیمارستانی از سوی شهروندان فراخوانده می‌شوند پرسنل اورژانس ۱۱۵ هستند.

رئیس اورژانس فارس با بیان اینکه در همان شب حادثه ۶ ماموریت اعلام تصادف در جاده‌های اطراف شیراز برای نیرو‌های اورژانس گزارش ثبت شده است، افزود: در این تعداد ماموریت ۲۷ مصدوم به بیمارستان‌های تروما شهید رجایی و بیمارستان مرودشت از طریق پرسنل اورژانس منتقل که برای انتقال مصدومان ۱۳ آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شده اند.

مرادیان یادآور شد: امروزه اورژانس پیش بیمارستانی تبدیل به یکی از مهمترین ارگان‌های خدمات رسان در جامعه شده است که با توجه به تخصصی بودن این حوزه بعضاً شاهد ارائه نظرات و گزارشات غیر کارشناسی برخی رسانه‌ها و شهروندان هستیم که نیاز است با فرهنگ سازی بیشتر از تکرار این موضوع جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس فارس تصادف خودرو عروس و داماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.
 
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.
 
عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب