Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@21:31:25 GMT

تقدیر رئیس کمیته ملی المپیک از سهراب مرادی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۲۱۹۶

تقدیر رئیس کمیته ملی المپیک از سهراب مرادی

سیدرضا صالحی امیری در پیامی از رشادت و تلاش‌های خستگی ناپذیر سهراب مرادی، وزنه‌بردار پرافتخار کشورمان برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک توکیو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، در متن پیام فوق آمده است: سهراب مرادی پولادمرد افتخار آفرین و با اخلاق کشورمان به رغم آسیب دیدگی مزمن جهت حضور در بازی‌های المپیک توکیو، دلاورانه با تحمل درد و رنج فراوان پنجه در پنجه پولاد سرد باحریفان سر سخت خود نهاد تا بتواند بار دیگر پرچم پر افتخار میهن عزیزمان را در این میدان بزرگ برافراشته نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهراب عزیز با تکیه به قدرت لایزال الهی و با ذکر یا علی، تمام همت، قدرت و توان خود را در چله غیرت و مردانگی نهاد و حتی درد مزمن کتف وکمر وی هم مانع ازحضور ایشان در این میدان سخت نشد.

بی شک این سرزمین، خاستگاه شیر زنان و دلیر مردانی است که با از خودگذشتگی و جانفشانی بارها و بارها کام ملت راشیرین کردند و در دل این مردم عزیز و قدرشناس جای گرفتند.

یاد و نام سهراب، قهرمان و پهلوان نامدار ایران زمین تا ابد بر تارک اذهان مردم نقش بسته و ماندگار خواهد ماند.

از خداوند متعال برای بهبودی و سلامتی قهرمان ارزنده کشورمان دعای خیر می نماییم و امید واثق داریم باردیگر شاهد حضور ایشان در عرصه رقابت های آسیایی، جهانی و المپیکی باشیم.

وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک،فدراسیون وزنه برداری وخانواده بزرگ و فرهیخته ورزش قدردان ستارگان ایران زمین خواهند بود.

مرادی در مسابقات گزینشی المپیک به دلیل مصدومیت از ادامه پیکارها انصراف داد و نتوانست سهمیه حضور در المپیک توکیو را کسب کند.

منبع: کمیته ملی المپیک

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری سهراب مرادی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع به دليل عفونت از ناحیه چشم چند روزی از تمرینات دور بوده است.

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد درصدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

اميرحسين زارع كه شانس اصلى كسب مدال طلا در سنگين وزن براى تيم ملى كشتى آزاد ايران در المپيک به حساب می‌آید، با این دردسر عجیب فعلا از تمرینات دور خواهد بود و این‌ موضوع در فاصله کمتر از سه ماه تا المپیک نمی‌تواند خبر خوبی برای ورزش کشور باشد.

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست