Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@16:35:48 GMT

تکذیب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۲۲۴۱

تکذیب می‌شود

یک کانال مجهول الهویه که در چند ماه گذشته اخبار نادرستی درباره دکتر قالیباف منتشر کرده و علاوه بر تخریب ایشان، تلاش کرده تا در میان جریان اصولگرا شکاف بیندازد در یک خبر کذب مدعی شد که نیروهای اصلی دکتر قالیباف جلساتی با تیم آقای لاریجانی برگزار کرده و به دنبال حمایت از ایشان در انتخابات پیش رو می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کانال برگزاری جلسات هماهنگ در کلاب هاوس را به عنوان شاهد و پشتیبان خبر خود منتشر کرده است و با تیتری تفرقه افکن از توافق میان قالیباف و لاریجانی علیه آیت الله رییسی سخن گفته است.

گرچه نادرست بودن اخبار این کانال پیش از این هم مشخص شده اما از جهت ناکام گذاشتن برخی تلاش ها برای تفرقه در جریان لازم است این خبر به شدت تکذیب شود. بنا بر اطلاعات سایت فردا، هیچ جلسه‌ای میان تیم دکتر قالیباف با آقای لاریجانی برای انتخابات پیش رو برگزار نشده و آنچه به عنوان هماهنگی کلاب‌هاوسی بیان شده حاکی از عدم شناخت نویسنده از فضای این پلتفرم است. ضمن اینکه افراد منتسب به دکتر قالیباف بارها در کلاب هاوس از آیت الله رییسی حمایت کرده اند.

بهتر بود این کانال خبری به جای اینکه اخبار نادرست را مبنای تحلیل خود بگذارد جملات صریح دکتر قالیباف و بسیاری از نزدیکان ایشان را در حمایت از آیت الله رییسی را مبنا قرار دهد. قالیباف بارها تاکید کردند که در صورت نامزدی آقای رییسی وارد انتخابات نخواهند شد و از ایشان حمایت خواهند کرد. 

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات انقلاب قالیباف تکذیب تلاش دکتر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحد‌های نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدید‌ها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می‌شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت