Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@05:41:40 GMT

رکورد دار بیشترین گزارشگری در دربی کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۲۲۵۰

رکورد دار بیشترین گزارشگری در دربی کیست؟

خبرورزشی – نگاهی به ۱۱ دوره اخیر بازی‌های دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس، حاکی از این است که گزارش این دیدارها تنها بین سه نفر تقسیم شده است.

محمدرضا احمدی، جواد خیابانی و عادل فردوسی‌پور، سه گزارشگری هستند که ۱۱ شهرآورد (دربی) اخیر پایتخت را گزارش کرده‌اند و از این بین سهم محمدرضا احمدی بیش از دو نفر دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به ۱۱ بازی قبل برگردیم و شهرآورد ۸۵ را به یاد آوریم، به نام عادل فردوسی‌پور می‌رسیم. فردوسی‌پور در سال ۹۶، گزارش هشتاد و پنجمین دربی پایتخت و در حقیقت آخرین گزارش بازی دیدار استقلال و پرسپولیس توسط خودش را ثبت کرد و پس از آن برای همیشه از صحنه گزارش مسابقات فوتبال در تلویزیون کنار گذاشته شد.

با کنار گذاشته شدن گزینه عادل فردوسی‌پور توسط مدیران شبکه سه ـ فردی که اتفاقا پیشتر گزینه اصلی گزارش دیدارهای استقلال و پرسپولیس به درخواست بینندگان تلویزیون محسوب می‌شد ـ در دوره‌های بعدی گزارش این مسابقات به محمدرضا احمدی و جواد خیابانی رسید که باز هم از بین این دو نفر، احمدی با هفت گزارش، از سهم بیشتری برخوردار بوده است.

جواد خیابانی هم در دو بازی ـ یعنی دربی‌های ۹۴ و ۹۰ ـ به‌عنوان گزارشگر پشت میکروفن رفته است.

هرچند برای شهرآورد ۹۴ نام یک گزارشگر جوان هم به عنوان گزینه‌ای برای گزارش معرفی شد، اما در نهایت مدیران شبکه، ریسک آوردن یک گزارشگر جدید را برای بازی حساس استقلال و پرسپولیس به جان نخریدند و به همان گزارش جواد خیابانی رضایت دادند.

اما دربی امروز ـ جمعه ـ ۲۴ اردیبهشت ماه ـ پایتخت که ساعاتی دیگر آغاز می شود، بار دیگر به محمدرضا احمدی سپرده شده است؛ فردی که پس از کنار گذاشته شدن عادل فردوسی‌پور، با گزارش بازی‌های شهرآورد در دوره‌های ۹۳، ۹۲، ۹۱، ۸۹، ۸۸ ، ۸۷ و ۸۶ از بیشترین سهم گزارش در ۱۰ ـ ۱۱ دوره اخیر برخوردار بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدرضا احمدی دربی شهرآورد محمدرضا احمدی استقلال و پرسپولیس عادل فردوسی پور محمدرضا احمدی جواد خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان گفت: همچنین کمترین میزان بارش‌ها با حدود دو میلیمتر در لردگان گزارش شد.
نوروزی از بارش‌ها پراکنده در اوایل هفته آینده خبر داد.

دیگر خبرها

  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت