Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انتفاضه جدید از سوی جوانان مسلمان و ازجمله فلسطینی‌ها موجب نابودی رژیم غاضب صهیونیست می شود‌ گفت: به زودی انتقام تخریب بقیع را می گیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با تاکید بر رعایت تقوا و دوستی با دوستان خود و دشمنی با دشمنان خدا  گفت:  هرکس پیامبر را بیازارد مورد نفرین خداوند است و تخریب قبرستان بقیع و کشتار دسته جمعی مسلمانان از مصادیق آزار پیامبر است و دشمن باید تاوان آن را بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در گیلان شهادت بیش از 80 دختر نوجوان به دست کافران و جنایتکاران آمریکایی را از جمله این جنایت ها دانست و افزود: امروز دنیای اسلام و بشریت سرشار از ابراز نفرت از آمریکای جنایتکار است.

 

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی در تحریف فرهنگ ها و ارزش های اسلامی و محلی اذعان داشت: دشمن در تلاش است تا با تضعیف باورها و اعتقادات ملت ها به ویژه ملت های مسلمان آنان را تحت سلطه خود درآورده و به هر طرف می خواهد بکشاند.

 

امام جمعه رشت حضور استکبار جهانی به ویژه آمریکا در کشورها را چیزی جز جنایت و فساد ندانست و با اشاره به آغاز انتفاضه جدید در فلسطین تاکید کرد: مردم مظلوم فلسطین در دوره های گذشته با سنگ به جنگ اسرائیل می رفتند و در دور جدید با موشک های دوربرد و نقطه زن می جنگند و این موجب سردرگمی اسرائیل شده است.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ سال قبل رژیم صهیونیست به رسمیت شناخته شده و امروز بلای جان مسلمانان شده است، افزود: انتفاضه جدید از سوی جوانان مسلمان و ازجمله فلسطینی‌ها موجب نابودی آن می شود‌.

 

فلاحتی ادامه داد: با تخریب بقیع پس از حادثه کربلا بزرگ‌ترین جنایت در تاریخ اسلام و تشیع به ثبت رسید و هشت شوال هرگز از تاریخ تشیع محو نمی‌شود و به‌زودی انتقام آن را می گیریم.

 

امام‌ جمعه رشت در ادامه با اشاره به توطئه دشمن در تحریف زبان فارسی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب چند سال پیش گلایه‌هایی نیز داشتند که زبان دنیا نباید انگلیسی باشد و ایشان درباره زبان فارسی ابراز نگرانی کردند که فارسی در حال فرسایش است و باید حرمت زبان خود را حفظ کنیم.

 

فلاحتی با تأکید بر ترویج گویش گیلکی و حفظ زبان مادری تاکید کرد: فارسی‌ زبانی است که رهبر انقلاب می‌فرمایند باید طوری عمل کنیم که در دنیا بسیاری از دانشگاه‌ها برای آموختن دانش روز، زبان فارسی را بیاموزند.

 

وی با اشاره به سالروز رحلت آیت الله بهجت(ره) ایشان را مایه مباحات تمام مسلمانان و الگویی برای جامعه علمی دانست و تاکید کرد: این عارف برگ دارای درک سیاسی و اجتماعی بالا بوده اما بعد علمی آیت الله بهجت(ره) مغفول مانده است و این بعد از زندگی ایشان نباید در طول زمان از بین برود.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتفاضه فلسطین تخریب بقیع نابودی اسرائیل نماز جمعه رشت انتفاضه جدید آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۳ فلسطینی در حمله اشغالگران به شمال رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، حمله های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که منطقه السلام در شرق شهر جبالیا در شمال غزه به شدت از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی گلوله باران شد.

همچنین توپخانه رژیم صهیونیستی حومه فلکه الکویت در جنوب شرق شهر غزه را زیر آتش قرار داد.

در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منزلی در نزدیکی مسجد جعفر طیار در شمال رفح سه نفر شهید شدند.

از سوی دیگر جنگنده های رژیم صهیونیستی غرب تل السلطان در غرب رفح را گلوله باران کردند.

کد خبر 6095422

دیگر خبرها

  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • ویدیو/ تحلیلگر عرب: بیداری جوانان آمریکایی شوک بزرگی برای دولت واشنگتن بود
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۳ فلسطینی در حمله اشغالگران به شمال رفح
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی