Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز با شروع روز چهارم ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، تعداد دیگری از نامزد‌ها با حضور در ستاد انتخابات کشور، آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات، اعلام کردند. خبرگزاری میزان - امروز جمعه ۲۴ اردیبهشت و با آغاز چهارمین روز از ثبت نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تعدادی از افراد برای اعلام آمادگی و ثبت نام، در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  داوطلبی که با پلاک مخدوش آمد
سید مصطفی میر حسینی، که از بازنشستگان نیروی انتظامی است و قصد داشت در انتخابات ثبت نام کند. پس از توقف خودرو خود مقابل درب شماره ۵ وزارت کشور حاشیه افرید.
این در حالی است که وقتی، کادر نیروی انتظامی به خودروی وی پیرو عدم توقف در مقابل درب وزارت کشور تذکر داد. یکی از نیرو‌های ناجا متوجه شد که پلاک این خودرو مخدوش شده است که این مسئله برای این داوطلب دردسر آفرید.
وی در همین زمینه به خبرنگاران گفت که خودرو در مالکیت وی نبوده است.     داوطلبی با پیشه عکاسی
سعید راشدی از همدان و با مدرک دیپلم و پیشه عکاسی، برای ثبت نام، وارد وزارت کشور شد.
وی می‌گوید کابینه اش از اصولگرایان و اصلاحطلبان تشکیل شده و شعارش «همه با هم در مسیر استقلال و آزادی» است.
او همچنین اذعان دارد که مشکل اقتصاد کار یک روز و دو روز نیست و همواره باید به اقتصاد پرداخت.     ثبت نام یا معرکه گیری!
چهارمین روز ثبت نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی ادامه دارد که برخی داوطلب نما دست از سر وزارت کشور برنمی دارند و با وجود ثبت نام در انتخابات هر روز به جلوی درب وزارت کشور مراجعه کرده و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.     داوطلبی با وعده تعطیلی ایران خودرو و سایپا
غلامعلی با هدف برطرف کردن تبعیض و شفافیت در امور اقتصادی برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد.
او می‌گوید برای جلوگیری از فساد و برقراری عدالت امده است.     داوطلبی در راه حاج قاسم سلیمانی
نوجوان دوازده ساله‌ای که خود را پیام آور شهید حاج قاسم سلیمانی می‌دانست، برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ورادت کشور شد.
وی تاکید کرد که شعار اول و آخرش نه به زورگویان است.     طرفدار چینی آیت‌الله رئیسی
این خانم چینی در مقابل وزارت کشور ایستاده تا حضور آیت‌الله رئیسی برای ثبت نام در انتخابات را مشاهده کند.
وی به نامزدی آیت‌الله رئیسی در انتخابات علاقه دارد.
این خانم چینی می‌گوید آیت الله رئیسی شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات دارد.
او همچنین می‌گوید حتما به سود ایران است که آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران شود.
او می‌گوید که دانشجو است و در ایران تحصیل می‌کند.     بالا بردن سرانه شادی داوطلبی با هدف بالابردن سرانه خنده در کشور، وارد عرصه انتخابات شد.
وی می‌گوید پیراهنش مربوط به نمایش سیاه بازی است.     داوطلبی با وعده کاهش قیمت ارز
استاد دانشگاه است و با شعار پایین اوردن قیمت ارز، وارد انتخابات شده است.
وی شعارخاصی ندارد و می‌گوید ما باید کار کنیم و اگر کار نکنیم مشکلات زیادی برای کشور ایجاد خواهد شد.
این داوطلب می‌گوید به نفع هیچ کس کنار نمی‌رود و مابقی باید به نفعش کنار روند.
نکته جالب اینکه این داوطلب به همراه دانشجویان خود به وزارت کشور آمده و این دانشجویان مدام از وی فیلم و عکس برمی‌دارند.     بیشتر بخوانید: حاشیه‌های سومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری + تصاویر   انتهای پیام/ برچسب ها: انتخابات 1400 اخبار انتخابات ریاست جمهوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات 1400 اخبار انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری آیت الله رئیسی برای ثبت نام وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!

به گزارش صدای ایران از اعتماد، در بخش‌هایی از این گزارش بودجه نهاد‌های زیر نظر ریاست‌جمهوری مورد واکاوی قرار گرفته است که در ادامه می‌خوانید.

در بخش هزینه‌ها، طبق سنت، نخستین ردیف بودجه مربوط است به نهاد ریاست‌جمهوری؛ مجموعه‌ای که از دفتر رییس‌جمهوری گرفته تا معاونت‌ها ذیل نهاد ریاست‌جمهوری هستند. بودجه نهاد ریاست‌جمهوری طبق جدول شماره ۷ که اعتبارات دستگاه‌ها، مصوب ۱۴۰۲ و پیشنهادی ۱۴۰۳ را قید کرده، برای امسال ۶ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است؛ در حالی که طبق همین جدول، سال گذشته ۳ هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان بودجه مصوب شده بود. به عبارت دیگر رقمی حدود ۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان یعنی حدود ۸۶درصد به بودجه ریاست‌جمهوری افزوده شده است.

عمده این افزایش بودجه مربوط می‌شود به «معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری»؛ درحالی که طبق همین جدول ۷، این معاونت سال گذشته ذیل نهاد، بودجه‌ای نداشته است، امسال بودجه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. این افزایش هنگفت و چشم‌گیر زمانی قابل تامل می‌شود که سال ۱۴۰۳ منتهی می‌شود به بهار ۱۴۰۴ که انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم برگزار می‌شود.

«شورای اطلاع‌رسانی دولت» که قاعدتا ذیل ردیف نهاد ریاست‌جمهوری دخل و خرج خود را دریافت می‌کند، در جدول ۹ که مربوط به ردیف‌های متفرقه (دایمی یا موقت) می‌شوند نیز جای گرفته است؛ رقم پیشنهادی دولت برای بازوی اصلی رسانه‌ای خود، که در ردیف‌های «متفرقه» آمده، ۲۰۰ میلیارد تومان است؛ این درحالی است که شورای اطلاع‌رسانی دولت به عنوان زیرمجموعه نهاد ریاست‌جمهوری بودجه‌اش از محل بودجه ریاست‌جمهوری پرداخت می‌شود.


دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند