Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@19:55:36 GMT

محمد مخبر: به هیچ وجه کاندیدا نمی شوم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۲۵۶۵

محمد مخبر: به هیچ وجه کاندیدا نمی شوم

ایلنا: محمد مخبر درباره گفته‌ها مبنی بر احتمال کاندیداتوری وی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اصلا و به هیچ وجه قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را ندارم.

وی تاکید کرد: با فرض اینکه بنده قصد شرکت در انتخابات را دارم عده‌ای به اندازه کافی کارشکنی کردند.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: ما در ستاد اجرایی فرمان امام اجازه این را که احدی از دستاوردهای ستاد برای رسیدن به مسئولیت یا تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس  استفاده کند را نمی دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه من را می‌شناسند و با روحیاتم آشنا هستند به همین دلیل توقع و درخواستی از این جنس نمی‌توانند داشته باشند.

مخبر در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی از تولیدکنندگان واکسن کرونا مخالف واردات آن هستند، گفت: معنا ندارد که مردم بمیرند و منتظر بمانند که تولید داخل وارد بازار شود. به هیچ وجه مخالف واردات نیستم.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام افزود: تمام تولیدات خود را تحویل وزارت بهداشت می‌دهیم و آنها برای زمان و چگونگی توزیع آن تصمیم می‌گیرند.

وی درباره اثرگذاری واکسن کووایران برکت بر ویروس جهش یافته هند و آفریقای جنوبی تاکید کرد: تا به امروز نمونه‌ای از این ویروس نداشتیم تا بر روی آن تست انجام دهیم اما این نوع و واریانت از واکسن که از ویروس کشته شده است بیشترین اثرگذاری و کمترین عوارض را دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کاندیدای ریاست جمهوری محمد مخبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ هادی احمدی، صبح امروز در ارتباط زنده تصویری با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر گفت: در این انتخابات ۲۳۰ شعبه رای گیری در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

احمدی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان، واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز استان در این دور نیز همان راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ۶ حوزه انتخاباتی و ۷ نماینده دارد، اضافه کرد: در دور اول انتخابات، تکلیف ۵ حوزه و ۶ نماینده مشخص و اعتبارنامه‌ها به وزرات کشور ارسال شد.

احمدی گفت: فقط در حوزه گنبدکاووس، انتخابات به دور دوم کشیده شد که جمعه همین هفته ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تبلیغات ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، از بامداد پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات