Web Analytics Made Easy - Statcounter

در کنار همه پروژه‌های مختلفی که بونگ جون هو در حال کار بر روی آنهاست، وی ساخت یک انیمیشن کامپپوتری به زبان کره‌ای را هم جلو می‌برد.

بونگ جون هو کارگردان کره‌ای برنده جایزه اسکار برای فیلم «انگل»، اعلام کرد در حال کار برای ساخت فیلمی انیمیشنی درباره انسان‌ها و موجودات ساکن در دریاهای عمیق است.

کارگردان سرشناس کره‌ای اعلام کرد از سال ۲۰۱۸ مشغول همکاری با کمپانی کره‌ای «4th Creative Party» برای نوشتن فیلمنامه این انیمیشن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلمنامه در ماه ژانویه کامل شده است.

بونگ در عین حال مشغول نوشتن فیلمنامه‌ای برای یک فیلم انگلیسی زبان است که به تازگی روشن شده با همکاری بریتانیا و آمریکا ساخته می‌شود. این فیلم اولین فیلمی خواهد بود که پس از «انگل» بونگ جون هو روی صندلی کارگردانی‌اش می‌نشیند.

بونگ امسال یک فعالیت مهم دیگری هم دارد و آن حضورش به عنوان رییس هیات داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم ونیز است که اواخر آگوست و اوایل سپتامبر (مرداد) برگزار می‌شود.

کمپانی کره‌ای که بونگ برای تولید اولین انیمیشن خود با آن همکاری می‌کند تولید کننده فیلم‌های قبلی بونگ یعنی «برف روب»، «او کجا» و «مادر» هم بوده است. این کمپانی تولید «خدمتکار» و «سوخت رسان» پارک جان-ووک را هم برعهده داشت.

در عین حال بونگ در حال کار برای تولید سریال «انگل» برای شبکه اچ‌بی‌او هم هست و علاوه بر آن به عنوان تهیه کننده درامی درباره مهاجران با عنوان «مه دریا» قرار است کار کند. مت پالمر که کارگردان «کالیبر» بود نویسندگی و کارگردانی «مه دریا» را برعهده دارد./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟