Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر شهامت روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیروز تردد ۱۳۹ هزار و ۷۳۴ دستگاه خودرو در جاده های استان ثبت شد که این رقم در مقایسه با هفته گذشته هشت درصد کاهش و نسبت به اول شوال پارسال ۴۱ درصد کاهش دارد.

وی افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۶۵۹ دستگاه خودرو به استان وارد شد که این رقم نسبت به هفته گذشته۳۲ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شمار تردد خروجی ثبت شده در استان هم ۹ هزار و ۴۹۲ تردد بود که این رقم در مقایسه با هفته گذشته ۳۶ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تردد خودروها در محورهای استان توسط ۵۱ دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده ها ثبت می شود.

بر اساس این گزارش برای جلوگیری از شیوع کرونا و کمک به قطع زنجیره این ویروس، تمام جاده های استان از ۲۱ اردیبهشت ماه جاری تا پایان تعطیلات به مناسبت عید سعید فطر بسته است.

بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود و خروج خودروها در تمام راه‌های ارتباطی استان از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع شده است. 
در این زمینه با متخلفان برخورد می شود و رانندگان برای تردد غیرمجاز در این روزها در شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و در شهرهای نارنجی و زرد پنج میلیون ریال جریمه می شوند. 

نیروی انتظامی خراسان شمالی بدون ذکر آمار از شمار جریمه متخلفان، اعلام کرده است که همراهی مردم با این طرح مناسب بوده است. 
 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد تردد جاده ای خراسان شمالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد تردد جاده ای خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی درصد کاهش جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۹۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۲۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزارتومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۵ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۱۱۱ دلاری ۲ هزار و ۳۱۴ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد