Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:22:09 GMT

کاهش ۴۱ درصدی تردد جاده‌ ای خراسان شمالی در عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۳۰۸۳

کاهش ۴۱ درصدی تردد جاده‌ ای خراسان شمالی در عید فطر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: میزان تردد در جاده‌های استان در روز عیدفطر امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ( یکم شوال)، ۴۱ درصد کاهش داشت.

جعفر شهامت روز جمعه اظهار داشت: دیروز تردد ۱۳۹ هزار و ۷۳۴ دستگاه خودرو در جاده های استان ثبت شد که این رقم در مقایسه با هفته گذشته هشت درصد کاهش و نسبت به اول شوال پارسال ۴۱ درصد کاهش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۶۵۹ دستگاه خودرو به استان وارد شد که این رقم نسبت به هفته گذشته۳۲ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش دارد.

وی اظهار داشت: شمار تردد خروجی ثبت شده در استان هم ۹ هزار و ۴۹۲ تردد بود که این رقم در مقایسه با هفته گذشته ۳۶ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تردد خودروها در محورهای استان توسط ۵۱ دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده ها ثبت می شود.

بر اساس این گزارش برای جلوگیری از شیوع کرونا و کمک به قطع زنجیره این ویروس، تمام جاده های استان از ۲۱ اردیبهشت ماه جاری تا پایان تعطیلات به مناسبت عید سعید فطر بسته است.

بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود و خروج خودروها در تمام راه‌های ارتباطی استان از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع شده است.
در این زمینه با متخلفان برخورد می شود و رانندگان برای تردد غیرمجاز در این روزها در شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و در شهرهای نارنجی و زرد پنج میلیون ریال جریمه می شوند.

نیروی انتظامی خراسان شمالی بدون ذکر آمار از شمار جریمه متخلفان، اعلام کرده است که همراهی مردم با این طرح مناسب بوده است. /ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خراسان شمالی درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از لغزندگی جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ اسپیدکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سامانه بارشی در استان فعال شده و اکنون بیشتر جاده‌های استان لغزنده است.

وی با اشاره به اعلام هشدار نارنجی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان از سوی اداره کل هواشناسی، تاکید کرد: رانندگان از انجام سفرهای غیرضروری در جاده‌های این استان خودداری کنند.

اسپیدکار بیان کرد: رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند، از انجام سبقت‌های غیرمجاز و داشتن سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

وی افزود: اکنون تردد در تمام محورهای استان خراسان شمالی بدون مشکل انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری