Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۰  مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به کاهش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: ۳۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۲ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشمیری با اشاره به فوت یک خانم ۵۹ ساله با سابقه بیماری فشار خون و دیابت بر اثر ابتلا به کرونا افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک هزار و ۱۰۰ نفر در استان بوشهر جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: تعداد موارد مبتلا و مرگ بر اثر کرونا در استان رو به کاهش بوده و انتظار می‌رود در روزهای آینده با کم شدن موارد بستری،موارد فوتی هم کاهش یابد.

کشمیری اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته ۶۷  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۴۷  نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۹هزار ۴۵۱ نفر در این استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی اخبار کنکور استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش