Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@15:48:31 GMT

کسادی بازار سرقت نفت خام از خطوط لوله در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۳۳۱۵

کسادی بازار سرقت نفت خام از خطوط لوله در اهواز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش محمدی رئیس حراست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به دستگیری اعضای یک باند سرقت و دلالی نفت خام در ‏اهواز اشاره کرد و گفت: طی ۲ سال اخیر، مبادی و مقصد‌های سرقت، فروش و نگهداری غیرمجاز نفت خام در منطقه شناسایی شده و با ‏همکاری مقامات انتظامی و قضایی، برخورد قانونی با افراد خاطی صورت گرفته که در نتیجه آن، آمار سرقت نفت خام در این ‏منطقه به شدت کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: افراد قانون شکن و سارقان در مناطق حاشیه شهر اهواز با نصب انشعاب‌های غیرمجاز روی خطوط لوله، ‏اقدام به سرقت نفت خام می‌کردند که با اجرای چندین مرحله عملیات اطلاعاتی و حراستی، اغلب خاطیان به دام افتاده‌اند و همین امر ‏موجب کاهش چشمگیر آمار سرقت نفت خام از خطوط لوله منطقه اهواز تا مرز ۹۰ درصد شده است‎

محمدی با بیان اینکه در آخرین عملیات شناسایی سارق، شامگاه پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت، فردی به نام ن. س که از ‏سارقان و دلالان اصلی منطقه بود، دستگیر و به مقام‌های انتظامی تحویل شد، اظهار داشت: در این عملیات همچنین همدستان فرد دستگیر شده نیز شناسایی و ‏به مقام‌های انتظامی معرفی شده‌اند‎.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوله نفت نفت خام سرقت لوله سرقت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا جاویدی در تشریح این خبر گفت: پیش از ظهر شنبه حین انجام عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بلوار میثم، سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ به علت ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

رضا جاویدی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه و تسلیت به خانواده‌های متوفیان ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

جاویدی گفت: شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 6090171

دیگر خبرها

  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد