Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:32:53 GMT

چهره اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر فوتسال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۳۵۰۲

چهره اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم و ما قبل پایانی لیگ برتر فوتسال در جدول بازنده‌ها امروز جمعه برگزار شد.

در یکی از بازی‌های امروز تیم ایمان شیراز برابر بازارهای روز کوثر اصفهان با نتیجه یک به ۲ شکست خورد. با این نتیجه، سقوط تیم ایمان به لیگ دسته اول قطعی شد.

در دیگر بازی، تیم شهروند ساری با پیروزی ۵ بر ۲ مقابل اهورا بهبهان، بقایش در لیگ برتر را قطعی کرد تا هفته پایانی این رقابت‌ها برایش تشریفاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول پلی آف سقوط لیگ برتر فوتسال به این ترتیب است:

۱- شهروند ساری ۱۰ امتیاز (بقا در لیگ)
۲- اهورا بهبهان ۸ امتیاز
۳- کوثر اصفهان ۶ امتیاز
۴- ایمان سبز شیراز ۲ امتیاز (سقوط)

هفته پایانی این مسابقات روز جمعه هفته آینده برگزار می‌شود. تیم اهورا با ایمان شیراز دیدار می‌کند و کوثر اصفهان هم به مصاف شهروند می‌رود. از بین اهورا و کوثر یک تیم دیگر راهی لیگ دسته اول خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته تیم فوتسال مس سونگون موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال را از آن خود کند و گیتی پسند و سن ایچ هم دوم و سوم شدند.

کد خبر 5211809 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال شهروند ساری تیم فوتسال ایمان شیراز فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی 95 دربی فرهاد مجیدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان مهدی طارمی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا حالا به یک تهدید کاملا جدی برای بارسا در راه کسب رتبه دوم لالیگا تبدیل شده است. تیم تحت هدایت میچل امروز به زمین لاس پالماس رفته بود و در صورت پیروزی بالاتر از بارسا در جدول قرار می گرفت و به هدف خود نیز رسید. 

ابتدا میزبان به یک ضربه پنالتی دست یافت ولی گلر خیرونا توپ را مهار کرد. دیگو لوپز در دقیقه 26 توانست خیرونا را پیش بیندازد و در ادامه دووبیک خیلی زود شانس این را داشت که تیمش را 0-2 پیش بیندازد اما ستاره اوکراینی پنالتی خود را از دست داد.

همین بازیکن ولی در نیمه دوم و در دقیقه 57 پنالتی دوم خود در این بازی را گل کرد و در نهایت خیرونا میزبانش را 0-2 شکست داد.

با این برد خیرونا 71 امتیازی شد و موقتا با یک امتیاز بیشتر از بارسا در رده دوم قرار گرفت. بارسا اگر دوشنبه برابر والنسیا متوقف شود، به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه سوم باقی خواهد ماند و در نتیجه دیدار هفته بعد با خیرونا بسیار کلیدی خواهد شد. رسیدن به رتبه دوم برای قطعی کردن سهمیه سوپرجام اهمیت فراوانی دارد. 

لازم به ذکر است که رئال مادرید با 84 امتیاز فقط 4 امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند