Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:05:49 GMT

مرگ ۱۱۰۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۳۵۲۰

مرگ ۱۱۰۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر

ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر ۱۱۰۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

سعید کشمیری با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه، ۳۳۳ نفر است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۰ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: ۳۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۲ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، خانم ۵۹ ساله با سابقه بیماری فشارخون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

کشمیری افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۶۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۴۷  نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی افزود: تا کنون ۱۱۰۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۹۴۵۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

سعید کشمیری اظهار کرد: خوشبختانه تعداد موارد مبتلا رو به کاهش بوده و همچنین امروز تعداد موارد فوتی پس از چندین روز به یک نفر کاهش یافته که ان شالله طی روزهای آینده با کم شدن موارد بستری، موارد فوتی هم کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر كرونا استان بوشهر دیابت همه باهم علیه کرونا ستادمبارزه با کرونا کرونا در استان بوشهر شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نتایج یک پژوهش‌ جدید در بریتانیا نشان می‌دهد که ۲ میلیون نفر در سراسر این کشور همچنان از علایم کووید طولانی رنج می‌برند که ۳۸۱ هزار نفر از این افراد، فعالیت‌های روزانه خود را محدود کرده‌اند.

اداره ملی آمار بریتانیا اعلام کرد که ۳.۳ درصد از افرادی که داده‌هایشان در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته است، بین ۶ فوریه تا ۷ مارس اعلام کردند که پس از ۴ هفته همچنان دارای علایم کووید هستند.

نتایج این پژوهش که روز پنج‌شنبه ۲۵ آوریل منتشر شده، نشان می‌دهد که ۰.۴ درصد به تعداد افرادی که در ماه مارس ۲۰۲۳ از علایم کووید طولانی رنج می‌بردند افزوده شده است.

کووید طولانی یکی از عوامل افزایش جمعیت غیرفعال در بریتانیا بوده که از زمان همه‌گیری کرونا حدود ۷۰۰ هزار نفر به آن افزوده شده است.

داده‌های این پژوهش نشان می‌دهد ۹.۱ درصد افرادی که بیکار بودند یا به دنبال شغل هم نمی‌گشتند، علائم کووید طولانی را گزارش کرده‌اند که تقریباً سه برابر نرخ آن نسبت به کل جمعیت بریتانیا است.

بر اساس نتایج این پژوهش، پنج درصد از افرادی که در گروه سنی ۴۵ تا ۵۴ سال به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، از علایم کووید طولانی رنج برده‌اند که بیشترین رقم در بین گروه‌های سنی است.

این پژوهش همچنین نشان می‌دهد که نرخ زنانی که علایم بیماری کرونا را گزارش کرده‌اند ۲۰ درصد بیشتر از مردان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!