Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:44:59 GMT

شمار آزمایشگاه‌های تست مخازن سی ان جی در زنجان کاهشی است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۳۵۶۶

شمار آزمایشگاه‌های تست مخازن سی ان جی در زنجان کاهشی است

 سیروس صارمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع هشت آزمایشگاه دارای گواهینامه تست مخازن CNG در سطح استان، تعداد پنج آزمایشگاه فعال است.

وی اضافه کرد: تعداد هشت آزمایشگاه تست مخازن CNG خودرو در سطح استان زنجان گواهینامه تایید صلاحیت دارند که از این تعداد سه آزمایشگاه در شهر زنجان، یک آزمایشگاه در ابهر، ۲ آزمایشگاه در خدابنده، یک آزمایشگاه در سلطانیه و یک آزمایشگاه در هیدج مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صارمی افزود: از امجموع آزمایشگاهها، یک آزمایشگاه در زنجان و یک آزمایشگاه در شهرستان هیدج به دلیل تغییرات ساختاری غیرفعال است.

به گفته این مسوول یک آزمایشگاه نیز در شهرستان خدابنده، با اعلام کاهش چشمگیر تعداد مراجعین و مقرون به صرفه نبودن هزینه های کسب و کار، درخواست ابطال گواهینامه داده است.

وی یادآوری کرد: در زمان حاضر تعداد پنج آزمایشگاه تست مخازن CNG خودرو در سطح استان مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان، خاط نشان کرد: ارزیابی‌ از آزمایشگاه‌های‌ همکار بر اساس دستورالعمل مربوطه انجام می شود.

وی همچنین از شهروندان خواست، هنگام خرید کالا به نشان استاندارد توجه کنند و چنانچه با کالای بی کیفیت و فاقد علامت استاندارد مواجه شدند، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد اعلام کنند تا بررسی ها و پیگیری های حقوقی لازم انجام گیرد.

برچسب‌ها سوخت مایع سازمان ملی استاندارد ایران زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوخت مایع سازمان ملی استاندارد ایران زنجان سوخت مایع سازمان ملی استاندارد ایران زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر

سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا، گفت: «طرح صدور گواهینامه یک‌روزه موتورسواران به‌صورت آزمایشی از سال گذشته در برخی از استان‌ها آغاز شد و بعد از اتمام طرح آزمایشی و برطرف شدن نواقص، اکنون در سراسر کشور به جز استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان و مازندران در حال اجرا است و در روز‌های آینده در ۳ استان باقی مانده اجرای می‌شود.»

به گزارش مهر، وی افزود: متقاضیان با داشتن شرایط لازم، موتورسیکلت به نام خود یا والدین و حداقل ۱۸ سال سن می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش موتور سیکلت ایرانیان پس از ثبت نام در سامانه و پرداخت هزینه، برای مراحل آزمایش و آزمون نوبت دریافت می‌کند که تمامی امور به صورت غیر حضوری انجام‌می‌شود.

وی ادامه داد: در روز مراجعه به آموزشگاه، سلامت متقاضی توسط پزشک متخصص کنترل و سپس مهارت سنجی و گواهی مهارت صادر می‌شود سپس فرد اقدام به شرکت در آزمون نظری و عملی می‌کند و به محض قبولی، همان روز پرونده صدور گواهینامه تایید می‌شود.

وی بیان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۹۴ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند و از این تعداد ۲۷۴ هزار نفر در مراحل مختلف فرایند ثبت نام هستند، همچنین ۲۱۹ هزار نفر گواهینامه دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه در تهران است، گفت: در طی چند روز اخیر ۱۰۵ هزار نفر در تهران برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت ثبت نام کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند