Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:40:59 GMT

فداکاری خواهر زنجانی سبب غرق شدگی او شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۳۶۳۷

فداکاری خواهر زنجانی سبب غرق شدگی او شد

ایسنا/زنجان رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: متاسفانه عصر امروز در برکه‌ای دختر یک خانواده برای نجات جان برادرش غرق شد.

سرهنگ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حادثه تلخ رخ داده  در سد تهم زنجان، اظهار کرد: عصر امروز (۲۴ اردیبهشت‌ماه) یک خانواده زنجانی برای تفریح و گشت‌وگذار به سد تهم می‌روند و مابین روستای تهم و چشمه معروف منطقه اطراق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خانواده مذکور زمانی که مشغول تفریح بودند، پسر ۸ ساله آنان از روی بازیگوشی کنار برکه‌ای می‌رود که بر اثر حادثه‌ای به داخل آب سقوط می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه خواهر ۱۳ ساله برای نجات جان برادر به گمان اینکه آب کم عمق است، وارد آب می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه عمق آب بیش از ۴ متر بوده و دختر موفق به نجات جان برادر نمی‌شود و خود بر اثر غرق شدگی فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه پسربچه ۸ سال نجات پیدا کرد، خاطرنشان کرد: متاسفانه علیرغم اعزام نیروهای هلال‌احمر و آتش‌نشانی، نجات برای جان خواهر ایثارگر، نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی غرق شدگی زنجان ایثار و فداکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگارن ضمن تبریک فرارسیدن هفته هلال احمر اظهار کرد: یکی از مطالبات مردمی محور ساحلی شهرستان تنگستان ایجاد یک پایگاه امدادی بود که با مشارکت خیر این مهم امروز در اولین روز از هفته هلال احمر با حضور خانواده کمالی خیر محترم و مسؤلین منطقه کلنگ زنی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: با درایت و برنامه ریزی های رئیس جمعیت هلال احمر ناوگان خودروی و لجستیکی هلال احمر نیز تجهیز شده است که این موضوع در ارائه هرچه بهتر خدمات امدادی به مردم نقش مؤثری دارد.

ایزدپناه با اشاره به اهدا زمین توسط خانواده کمالی، خیر گرامی گفت: ما در انجام مأموریت‌های محوله خود بویژه در توسعه زیرساختی پایگاه‌ها قدردان این خیران عزیز هستیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد پایگاه‌های امداد و نجات در استان خاطرنشان کرد: همکاران ما در معاونت امداد و نجات با بررسی‌های تخصصی و میدانی خود در صدد پوشش بیشتر و اخذ مجوز گسترش و افزایش پایگاه‌های امدادی در استان هستند که امیدواریم سازمان‌های همکار نیز در این مسیر ما را همراهی کنند.

گفتنی است محور مواصلاتی دلوار - دیر یکی از محورهای پرتردد و همچنین در حاشیه دو بندر تجاری و صیادی قرار دارد.

کد خبر 6099310

دیگر خبرها

  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت