Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:01:24 GMT

رزمایش سوم کمک مؤمنانه سپاه قزوین به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۳۷۴۶

رزمایش سوم کمک مؤمنانه سپاه قزوین به روایت تصویر

گروه استان‌ها- مرحله سوم رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در ماه رمضان که به توزیع ۲۰ هزار بسته‌های معیشتی اختصاص دارد، به مناسبت عید فطر عصر امروز در مسجد جامع المهدی مینودر آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مرحله سوم رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین که به توزیع 20 هزار بسته‌های معیشتی اختصاص دارد، به مناسبت فرارسیدن عید فطر عصر امروز توسط بسیج سازندگی استان قزوین به صورت نمادین در مسجد جامع المهدی مینودر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام‌حسن(ع) برگزار شد، این بسته‌های معیشتی که شامل ارزاق عمومی از جمله برنج، چای، نمک، روغن، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، عدس، لوبیا، لپه و خرما است، در چارچوب مرحله سوم توزیع بسته‌های معیشتی در ماه رمضان میان مستمندان و محرومان بیشتر آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

رزمایش دهم کمک مؤمنانه سپاه قزوین به روایت تصویرتوزیع هزار بسته کمک مؤمنانه در قزوین به روایت تصاویرآیین توزیع 4500 بسته معیشتی در امامزاده حسین(ع) قزوین به روایت تصاویر

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان استانداری قزوین بسیج سازندگی کمک مؤمنانه عید فطر ماه مبارک رمضان استانداری قزوین بسیج سازندگی کمک مؤمنانه عید فطر کمک مؤمنانه سپاه بسته های معیشتی قزوین به روایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رزمایش دریایی شناور‌ها در ساحل مرجان از ویزه برنامه‌های گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در کیش بود.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد