Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:23:50 GMT

آلومینیوم و پدیده با تساوی به رختکن رفتند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۳۷۵۷

آلومینیوم و پدیده با تساوی به رختکن رفتند

گروه استان‌ها- آلومینیوم اراک و پدیده خراسان در پایان ۴۵ دقیقه نیمه نخست به تساویر صفر بر صفر رسیدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در چارچوب یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، آلومینیوم اراک از ساعت 18 در ورزشگاه امام خمینی(ره) میزبان پدیده خراسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار علیرضا منصوریان تیم آلومینیوم را با ترکیب حسین پورحمیدی، محمد ایران پوریان، رامتین سلیمان‌زاده، حامد پاکدل، امید سینگ، پوریا آریاکیا، میثم مجیدی، معین عباسیان، اسماعیل شریفات، امیرمحمد هوشمند و مرتضی آقاخان به زمین فرستاده است.

در آن سوی میدان نیز میلاد اسفینی فراهانی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، احمد الجبوری، حسین مهربان، محمدعلی فرامرزی، رضا یزدان پرست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، محمداحسان حسینی و صادق صادقی بابااحمدی ترکیب تیم فوتبال پدیده خراسن به سرمربیگری مهدی رحمتی را تشکیل داده‌اند.

قضاوت این دیدار بر عهده حسین زیاری و با کمک محسن سلطانی و علیرضا مرادی خواهد بود و همچنین سعید لهراسبی به عنوان داور چهارم حضور دارد.

تغییر ساعت برگزاری دیدار آلومینیوم اراک - شهرخودرونوازی: بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم/ فردا با دست پر از زمین خارج می‌شویمبازگشت 6 کرونایی آلومینیوم

آلومینیوم اراک برای کسب سه امتیاز به بازی آمده که در دقیقه پنجم، مرتضی آقاخان درون محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن توسط فراهانی راهی کرنر شد.

این درحالی بود که در ده دقیقه این رقابت، بازیکنان آلومینیوم  توپ و میدان را در اختیار داشته و بارها بر روی دروازه حریف موقعیت ایجاده کردند.

در ادامه در دقیقه شانزده نیمه نخست این بازی، پدیده خراسان فرصتی خوبی به دست آورد که ضربه سر رضا یزدان‌دوست با اختلاف از بالای دروازه پورحمیدی به بیرون رفت.

درحالیکه نیمی از وقت قانونی نیمه نخست گذشته بود، شوت راه دور آریاکیا در دستان فراهانی قرار گرفت تا اراکی‌ها بار دیگر از گلزنی بازبمانند.

دقیقه سی‌ام نیمه نخست بار دیگر بازیکنان آلومینیوم صاحب موقعیت ضدند و مرتضی آقاخان در موقعیتی مناسب درون محوطه جریمه به توپ رسید که ضربه این بازیکن  توسط سنگربان پدیده دفع شد.

دقیقه سی و سوم علیرضا منصوریان اقدام به تغییر در ترکیب تیم خود روی آورد و سیدمهدی حسینی جایگزین محمد ایرانپوریان شد.

دقیقه 43 در یک صحنه داور دست به جیب شد و حمدرضا فلاحیان از پدیده خراسان و  سیدمهدی حسینی از تیم آلومینیوم اراک با دریافت کارت زرد داور جریمه شدند.

پس ازپایان 45 دقیقه وقت قانونی این دیدار، 2 دقیقه وقت تلف شده از سوی داور برای این بازی در نظر گرفته شد که داور چهارم این وقت را نشان داده و اعلام کرد.

در نهایت دو تیم با تساوی صفر بر صفر به رختکن رفتند تا با پایان وقت استراحت، نیمه مربیان آغاز گردد.

انتهای پیام/711/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلومینیوم اراک پدیده خراسان نیمه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲

رم در دیداری که برای کسب سهمیه حیاتی بود، به مصاف اودینزه رفت. آنها برخلاف دیدار‌های گذشته با نمایش ضعیفی بازی را آغاز کردند و بعد از دریافت یک گل در نیمه اول، موفق شدند در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانند.

آنها تا دقایق پایانی برای زدن گل تلاش می‌کردند که ناگهان اتفاقی نگران‌کننده دیدار را تحت‌تاثیر قرار داد و باعث شد که داور رای به تعویق بازی بدهد.

در دقیقه ۷۰ ایوان اندیکا، مدافع میانی رم، دو بار قفسه سینه‌اش را لمس کرد و ناگهان به زمین افتاد. داور بلافاصله بازی را متوقف کرد تا کادر پزشکی به وضعیت ستاره رم رسیدگی کند.

ادامه این دیدار در مسابقه‌ای جداگانه برگزار شد که در دقایق پایانی رم با ضربه سر کریستانته پیروز از این دیدار خارج شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

 

tags # فوتبال ، سردار آزمون سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران