Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا باطنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون اصل حضور آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: وضعیت امروز کشور به گونه‌ای است که قوه مجریه نیاز به مدیری آزموده شده، با برنامه، جدی و با روحیه جهادی دارد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان افزود: کارآمدی فرد را شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری تعریف کردند، تعیین می‌کند، امروز نیروهای انقلابی و ولایت مدار ایران دنبال چنین گزینه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر می‌بینیم که گروه‌های مختلف سیاسی اصولگرا و انقلابی آیت‌الله رئیسی را برای حضور دعوت می‌کنند به این دلیل است که به این جمع‌بندی رسیدند که آیت‌الله رئیسی در این مقطع می‌توانند کاستی‌های موجود را رفع کرده و بیماری‌های مزمن را علاج کنند.

باطنی عنوان کرد: عرصه قوه قضائیه هم حائز اهمیت است و نباید از آن غفلت کرد اما باید تصور کرد که مرحله ورود قوه قضائیه کجا است، قوه قضائیه نسبت به دعاوی عمومی و شکایات مردم نسبت به رفتارهای بقیه مردم تظلم خواهی می‌کند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ادامه داد: بسیاری از این دعاوی هم ریشه در مشکلات مدیریتی کشور دارد، عمده مشکلات اقتصادی که منتهی به طرح دعوای افراد با یک‌دیگر منجر می‌شود به نوسانات بازار و کسب‌وکار و سیاست‌های دستگاه‌های اجرایی کشور بازمی‌گردد.

وی اظهار داشت: اما آنچه که مستقیماً در ارتباط با قوه مجریه، مسؤولان و نحوه اداره کشور به قوه قضائیه برمی‌گردد رسیدگی به تخلفات است، اگر در قوه مجریه مدیری اداره‌کننده باشد که زمینه بستر فساد را در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی را از بین ببرد، دیگر در قوه قضائیه نیازی نیست با این فشار و حجم کاری درگیر رسیدگی به تخلفات باشند.

باطنی بیان داشت: اگر در قوه مجریه رئیس جمهور توانمند و قابل و انقلابی عهده‌دار اداره کشور شود، بسیاری از دستگاه‌های نظارتی حجم کارشان کم خواهد شد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان افزود: نیروهای انقلابی در این مقطع بسیار هوشمندانه از آیت‌الله رئیسی دعوت کردند، حضور ایشان هم وحدت‌آفرین میان سلایق مختلف جریانات سیاسی است و هم ذائقه مردم را با موفقیت در انتخابات شیرین خواهد کرد و به عزت و ارتقای کشور در ابعاد مختلف کمک خواهد کرد.

وی بیان داشت: در شرایط امروز که مشکل عمده اقتصادی کشور و سفره‌های خالی مردم به نوع مدیریتی دستگاه اجرایی کشور و نه به تحریم‌ها برمی‌گردد، اگر تغییری در نحوه مدیریت رخ دهد مشکلات اقتصادی هم در سطح قابل قبولی مرتفع خواهد شد به همین جهت آیت‌الله رئیسی گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری هستند.

باطنی خاطرنشان کرد: امید است که آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کنند و مردم هم به او اعتماد کنند؛ از رقیب هراسی که در دوره‌های مختلف با هدف عوام‌فریبی انجام می‌شود نهراسند و در تبیین زوایای این ضرورت تلاش کنند تا اجازه دهند با تبلیغات کاذب، اتهام زنی صورت گیرد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان هم‌چنین در پایان تصریح کرد: برای قوه قضائیه هم مقام معظم رهبری گزینه‌های مختلفی در دسترس دارند و در این زمینه تدبیر خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: حضور آیت الله رئیسی در انتخابات نامزدی آیت الله رئیسی آیت الله رئیسی قوه قضائیه قوه مجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب ایران کاهش میزان بارندگی کشور نسبت به شرایط نرمال را هفت درصد اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه بارش کشور به شرایط نرمال نزدیک شده، اما آثار خشکسالی سال‌های گذشته در رواناب‌ها و جریان رودخانه‌ها محسوس است و با کاهش در آورد رودخانه‌ها روبرو هستیم.
وی با اشاره به کاهش جدی بارش در استان‌های بوشهر، فارس، خراسان رضوی، قزوین و تهران و تأثیر آن بر حجم مخازن سد‌های موجود در این استان‌ها، درصد پرشدگی سد‌های تأمین‌کننده آب شرب پایتخت را ۲۴ درصد دانست و خاطرنشان کرد: حجم مخازن سد‌های تهران تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ درصدی نسبت سال آبی گذشته روبرو بوده که نشانگر ضرورت جدی گرفتن مدیریت مصرف است.
قاسم‌زاده توجه به مدیریت مصرف از سوی همه بخش‌ها را ضروری دانست و ادامه داد: هرچند که در انتظار بارش‌های خوب دیگری در هفته جاری در برخی نقاط کشور هستیم، اما با توجه به جدی بودن تبعات تغییرات اقلیم که گرم شدن هوا را شدت بخشیده و می‌تواند تهدیدی برای منابع آبی باشد، لازم است هموطنان در کشورِ خشک و نیمه خشک ایران، همواره توجه ویژه‌ای به مدیریت مصرف آب داشته باشند تا فصل گرم سال را با اطمینان خاطر پشت سر بگذاریم.

دیگر خبرها

  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • آخرین جزئیات پرونده بابک زنجانی
  • خبرگزاری قوه قضاییه جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی منتشر کرد
  • بازگشت بیش از یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به خزانه
  • جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده