Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:18:11 GMT

امدادگران گیلان ۴ مصدوم حادثه ترافیکی را از دره نجات دادند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۳۸۳۰

امدادگران گیلان ۴ مصدوم حادثه ترافیکی را از دره نجات دادند

سیاوش غلامی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر نیاز به امدادرسانی در پی یک حادثه ترافیکی، بلافاصله امدادگران از نزدیکترین پایگاه امداد و نجات به محل در محور سیاهکل به دیلمان اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان در این ماموریت به چهار مصدوم حادثه ترافیکی که به دلیل انحراف و سقوط خودروی نیسان به دره در سیاهکل آغوزی (لونک)، "محور سیاهکل به دیلمان منطقه آبی نام" اتفاق افتاده بود، امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان بیان داشت: امدادگران هلال احمر به چهار مصدوم این حادثه اقدامات لازم امدادی را ارایه دادند.

وی در ادامه افزود: در پی تماس با ۱۱۲، امدادگران هلال احمر امروز "جمعه" در عملیاتی دیگر پیکر بانوی حدود ۷۰ ساله ای را در رودخانه سفیدرود پیدا کردند.

به گفته وی در یک عملیات امداد آبی جسد این بانو  توسط نجاتگران پایگاه شهید آقایی شهرستان رودبار از داخل رودخانه سفیدرود "محدوده لویه" خارج و پس از اقدامات لازم تحویل مراجع مربوطه شد.

جمعیت هلال احمر گیلان دارای ۱۶ شعبه و ٢٧ پایگاه امداد و نجات است.

برچسب‌ها رشت گیلان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان سازمان امداد و نجات هلال احمر رشت گیلان سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: به همت هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان شهرکرد و با همکاری سازمان هلال احمر شهرستان شهرکرد دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه بانوان برگزار شد
سلیمی افزود: دوره امداد و کمک‌های اولیه با تدریس مسلم حیدری و با حضور ۱۵ شرکت کننده در سازمان هلال احمر برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره نحوه برخورد مناسب با حادثه و مصدوم، ارزیابی صحنه حادثه، معاینه و ارزیابی مصدوم، اقدامات درمانی و انتقال مصدوم به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان