Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:55:00 GMT

گل‌گهر 1 ذوب آهن 0؛ حالا ژنرال در انتظار باخت آبی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۴۱۰۶

گل‌گهر 1 ذوب آهن 0؛ حالا ژنرال در انتظار باخت آبی‌ها

تیم فوتبال گل گهر با کسب یک پیروزی شیرین که با هوشمندی سرمربی این تیم به دست آمد، 35 امتیازی شد و بالاتر از استقلال قرار گرفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، این مصاف دو تیمی است که با دو هدف متفاوت به این رقابت وارد شده اند. تیم میزبان یعنی شاگردان امیر قلعه‌نویی که 32 امتیازی هستند سودای کسب سهمیه آسیایی دارند و با کسب پیروزی می توانند در صورت لغزش استقلال در دربی به رتبه سوم دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر تیم ذوب آهن با مجتبی حسینی پس از کسب یک پیروزی درخشان مقابل استقلال به دنبال فرار از رتبه های انتهایی جدول رده بندی است. احتمالا در این مسابقه شاهد یک بازی سراسر هجومی از گل گهری ها مقابل تیم محتاط تر مجتبی حسینی خواهیم بود.


با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش سه باشید.


* جمعه ۲۴ اردیبهشت؛ گل گهر سیرجان – ذوب آهن اصفهان؛ ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان؛ بدون تماشاگر
تیم داوری: پیام حیدری – محمد عطایی- فرهاد فرهاد پور- حسین زمانی
ناظر: حیدر شکور

 

 

گل گهر سیرجان:

بشاگردی محمد آقاجان پور (45 بهنام برزای) آرمین سهرابیان علیرضا ابراهیمی (90 مهران گلزاری) گل گهر احمدرضا زنده روح علیرضا علیزاده فرشید باقری (76 رضا شربتی) سعید صادقی امین پورعلی (46 نوید عاشوری) مرتضی تبریزی (45 گادوین منشا) یونس شاکری

سرمربی: امیرقلعه نویی

 

 

ذوب‌آهن:

شهاب گردان وحید محمدزاده عبدالله حسینی سینا  اسدبیگی (75 حسین شنانی) محمد سلطانی مهر مسعود ابراهیم زاده ( 84 دارکو بیدوف) فرشاد محمدی‌مهر مجتبی حق‌دوست میلاد جهانی (75 مهرداد قنبری) پیمان رنجبری رضا محمودآبادی (68 علی خدادادی)

سرمربی: مجتبی حسینی

 

 

 

اخطار:

رضا محمودآبادی(23) از ذوب‌آهن

وحید محمدزاده (66) از ذوب‌آهن

پیمان رنجبری (68) از ذوب‌آهن

مهرداد قنبری (90) از ذوب‌آهن

سعید صادقی (90) از گل گهر

 

 

شرح نیمه اول:
در 45 دقیقه ابتدایی این مسابقه شاهد یک بازی برابر از سوی دو تیم در 20 دقیقه ابتدایی بودیم. از دقیقه 20 تا 45 این تیم فوتبال گل گهر بود که مالکیت بیشتری داشت ولی به جز یک موقعیت که پورعلی در دقیقه 35 روی پاس خوب شاکری به دست آورد، موقعیت دیگری نداشت. با این حال این مالکیت ادامه داشت ولی تساوی بدون گل در پایان این نیمه روی تابلوی ورزشگاه امام علی نوشته شد.

 

 

لحظات حساس:

دقیقه 14: ارسال فرشاد محمدی‌مهر توسط مدافعان گل‌گهر دفع شد و به میلاد جهانی رسید که شوت روی پای چپ جهانی ثمری نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 20: نفوذ تند و تیز و ارسال زیبای زنده‌روح از جناح چپ را مهاجمان گل‌گهر نتوانستند استفاده کننده تا توپ عرض زمین را طی کند.

دقیقه 29: شوت مجتبی حق دوست از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 35: یونس شاکری موقعیت بسیار خوبی برای امین پورعلی فراهم کرد ولی ضربه این بازیکن روی پای راستش جفت و جور نشد و با فاصله راهی اوت شد.

دقیقه 65: شوت مجتبی حق دوست با فاصله زیاد از بالای دروازه بشاگردی راهی اوت شد.

دقیقه 71: یک توپ بادآورده به دلیل جهت وزش باد در حال ورود به دروازه ذوب آهن بود که گردان در آخرین لحظه توپ را با  نوک انگشتانش به کرنر فرستاد.

دقیقه 72: شوت یونس شاکری پس از چرخش خوبی که چسبیده به محوطه جریمه داشت، با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 77: ارسال خوب فرشاد محمدی مهر با ضربه سر پیمان رنجبری با فاصله از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 83: ارسال بسیار خوب سعید صادقی موقعیت خوبی در محوطه جریمه ذوب ایجاد کرد. شاگردان مجتبی حسینی در ادامه ضدحمله سریعی را ترتیب دادند که با دخالت به موقع نوید عاشوری به جایی نرسید.

 

 

در حاشیه:

*احمدرضا زنده روح در این مسابقه برخلاف همیشه در پست دفاع چپ بازی می کند.
*فرشید باقری برای اولین مرتبه در ترکیب اصلی گل گهر به میدان آمده است.
علیرضا علیزاده پس از پشت سر گذاشتن دو جلسه محرومیت به ترکیب اصلی بازگشته است.
*مهرداد بشاگردی پس از مصاف با سپاهان بار دیگر به ترکیب اصلی رسیده و جانشین علیرضا حقیقی شده است.

* پیمان رنجبری بازیکن نیم فصل اول تیم فوتبال گل گهرسیرجان به دلیل اعتراض به تصمیم داور با کارت زرد جریمه شد.

* در بازی‌های همزمان نتایج به سود گل گهر و به ضرر ذوب آهن رقم خورده است. در مازندران تیم فوتبال نساجی با یک گل از فولاد خوزستان پیش افتاده تا شانس گل گهر برای کسب سهمیه بیشتر شود و همین نتیجه سبب می شود که نساجی با نتایجی که امروز رقم خورده، بالاتر از ذوب آهن در رتبه های انتهایی جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

گل گهرسیرجان ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان ذوب آهن اصفهان پیمان رنجبری مجتبی حسینی راهی اوت شد تیم فوتبال ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی ها در دقیقه 9 بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

14 دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی 1-1 شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول 1-1 مساوی شود.

در دقیقه 58 بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره 42 فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!