Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آغاز رقابتهای هفته بیست و سوم لیگ برتر آلومینیوم و گل گهر به پیروزی رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازی آلومینیوم و پدیده تحت تاثیر حضور علیرضا منصوریان و سیدمهدی رحمتی برگزار شد. دو سرمربی که در دوران حضور در استقلال اختلافات عدیده ای با یکدیگر داشتند اما در این بازی اما آشتی‌کنان منصوریان و رحمتی در سردترین حالت ممکن صورت گرفت؛ به طوری‌که مهدی رحمتی در مقابل نیمکت خودی ایستاد و علیرضا منصوریان و دستیارانش به عنوان تیم میزبان به سراغ نیمکت پدیده آمدند و خبری از خوش و بش‌های همیشگی و مرسوم میان مربیان نبود و رحمتی و منصوریان در حد یک سلام و علیک سردترین آشتی‌کنان فصل را در ورزشگاه امام خمینی اراک رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول با برتری نسبی آلومینیوم همراه بود اما میزبان از برتری خود نتیجه نگرفت و دست خالی به رختکن رفت اما نیمه دوم را با گل شروع کرد تا مزد برتری خود را گرفته باشد. در ادامه حملات پدیده به جایی نرسید تا آلومینیوم 3 اتیاز شیرین بازی خانگی را به حساب خود واریز کرده باشد.   آلومینیوم 1 گل: مرتضی آقاخان (51)   پدیده صفر گل: -   دیدار گل گهر و ذوب آهن نبرد بالا و پایین جدول بود؛ یکی به دنبال حضور در کورس و سهمیه و دیگری به دنبال فرار از سقوط و بقا در لیگ. نیمه اول بازی پرتحرک و دینامیکی دو تیم بدون گل به پایان رسید اما گل گهر نیمه دوم را با یک گل زودهنگام آغاز کرد تا مزد برتری خود را بگیرد. در ادامه گل گهر به حملات خود ادامه دارد ذوب نیز در ادنیشه تلافی بود اما اتفاق خاصی نیفتاد تا گل گهر با 3 امتیاز همچنان در کورس بالای جدول حضور داشته باشد.   گل گهر 1 گل: نوید عاشوری (49)   ذوب آهن صفر گل: -     ادامه دارد

منبع: دانا

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در یک بازی خانگی که بازیکن ایرانی‌اش در نیمه دوم به میدان رفت، حریف خود را گلباران کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌دوم اردویژه هلند، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال فاینورد نایب قهرمان رقابت‌ها میزبان زوله تیم دوازدهم جدول بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

در این بازی که علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی فاینورد در دقیقه 57 به جای ایوانوسک به میدان رفت، آیاسه یوئدا در دقیقه 33، ایوانوسک در دقیقه 41، سانتیاگو خیمنس در دقایق 67  (پنالتی) و 82 و لوتشارل گیرترویدا در دقیقه 82 گلزنی کردند.

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت جهانبخش

 

فاینورد با این نتیجه 78 امتیازی شد و فاصله‌اش را با آیندهوون قهرمان زودهنگام مسابقات به 9 امتیاز کاهش داد.

از فصل جاری اردویژه تنها دو هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد