Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@22:00:51 GMT

سیدجلال رکورد یک استقلالی را شکست

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۴۲۴۴

سیدجلال رکورد یک استقلالی را شکست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید جلال حسینی که مسن‌ترین بازیکن پرسپولیسی‌ها در تاریخ این مسابقه است با حضور در ترکیب تیمش در بازی امروز از رکورد رضا عنایتی، بازیکن سابق استقلال در شهرآورد عبور کرد.

کاپیتان سرخ پوشان که اکنون ۳۹ سال و ۳ ماه و ۱۰ روز دارد، با حضور در این مسابقه از رضا عنایتی که در بازی برگشت دو تیم در لیگ چهاردهم، شهرآورد پایتخت را در سن ۳۹ سال و یک ماه و ۴ روز تجربه کرد گذشت و به مسن ترین بازیکن تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵۴ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جلال حسینی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس جلال حسینی دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال هوادار به دلیل دریافت چهار کارت زرد در دیدارهای اخیر این تیم، بازی مقابل سرخپوشان را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال هوادار دیروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر میهمان ملوان بود که در پایان این مسابقه دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند. در این مسابقه بازیکنان تیم تهرانی شش مرتبه کارت زرد دریافت کردند تا از این حیث عملکرد میثم حیدری داور مسابقه مورد توجه باشد.

مس با نویدکیا بالاخره باخت/ ملوان از شکست خانگی گریخت

این در حالی است که تیم‌های هوادار و پرسپولیس باید در روز بیست‌ودوم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم بروند، مسابقه‌ای که می‌تواند در سرنوشت قهرمانی فصل بیست‌وسوم لیگ برتر تأثیرگذار باشد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که پس از کارت‌های زرد زیادی که حیدری در دیدار روز گذشته به شاگردان شجاعی نشان داد، آنها یک بازیکن خود را از دست دادند. براساس این گزارش، محمد میری به دلیل چهار اخطاره بودن بازی مقابل سرخپوشان را از دست داد. این بازیکن در دقیقه 1+45 بازی مقابل ملوان کارت دریافت کرده بود.

به این ترتیب بازیکنی که پیش از این در لباس نساجی مقابل بزرگان لیگ سپاهان و استقلال با شوت‌زنی از راه دور گلزنی کرده بود، نمی‌تواند شانس خود را مقابل بیرانوند امتحان کند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم