Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره دسیسه‌های مختلف دشمنان گفت: مردم همیشه در برابر دسیسه‌های شوم دشمن ایستاده‌اند و ملت و مسئولان باید مراقبت باشند فریب دسیسه و زبان بازی دشمن را نخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه دشمنان سرشناس ایران اسلامی غرق در فساد در همه ابعاد به خصوص فساد سیاسی هستند، افزود: ملت ایران همیشه در مقابل دشمنی و دسیسه دشمنان ایستادگی کرده است و دشمنان نظام به خصوص آمریکایی‌ها نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید

نماز جمعه از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی مؤثر و نقش آفرین بر محور توسعه

فاطمی اضافه کرد: دشمن به دنبال این است که مانند سال‌های قبل از انقلاب، بر ایران مسلط شود و شرایطی برای کشور ایجاد کند که هم‌اکنون در برخی کشور‌های ضعیف منطقه بوجود آورده است و آن‌ها را مستعمره خود قرار داده است، اما با هوشیاری و درایت مردم ایران، دشمن به این هدف نخواهند رسید.

او ادامه داد: ملت ایران با امید به خدا و سیاست‌های رهبر فرزانه و تایید و پشتیبانی از سیاست‌های مقام معظم رهبری در مقابل دسیسه دشمن پیروز خواهد شد و مردم نشان داده‌اند که همیشه فدایی رهبر و پیرو خط رهبری هستند و آنچه را که مقام معظم رهبری به عنوان مطالبه راهبردی و نصیحت و خیرخواهی بیان می‌فرمایند، مردم اجرا می‌کنند.

فاطمی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: هر کس که بخواهد در جامعه ما مدیریت داشته باشد انتظار است که سیاست‌ها، مطالبات و خیرخواهی‌های مقام معظم رهبری را اجرا کند و دنبال کننده برنامه‌ها و سیاست‌های رهبری باشد.

او اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب عظمت و افتخار ملت، پیروزی و سربلندی ملت، دستیابی به اقتصاد مقاومتی و اقتدار کشور را مد نظر دارند و کسانی که در این کشور عهده‌دار مسئولیت می‌شوند نیز باید به دنبال این منافع برای ملت ایران باشند و این سیاست‌ها را دنبال کنند.

فاطمی با اشاره به اینکه در یک برهه زمانی، تمدن جهان در مشرق زمین بود و مغرب زمین تُهی از این مسائل بود گفت: زمانی بیشتر کشور‌های دنیا مستعمره اروپا بود، اما ایران به صورت معجزه‌آسا با وجود دولت‌های ضعیف، اما استقلال خودش را حفظ کرد.

او با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند که دشمنان نظام قابل اعتماد نیستند، افزود:تجربه نشان داده است که دشمن به جزء منافع خود، به هیچ تعهدی پایبند نیست.

فاطمی گفت: دشمنان نظام دنبال این هستند که مانند زمان طاغوت که شاه فرمانبُردار و مطیع آن‌ها بود، بتوانند از ایران بهره ببرند، اما با درایت و رهبری هوشمندان مقام معظم رهبری و همراهی مردم، دشمن به این خواسته خود نخواهند رسید.

او به فراسیدن ماه شوال اشاره کرد و گفت: پس از یک ماه عبادت و روزه‌داری باید یک روش و سبک جدید در زندگی خود آغاز کنیم به دور از گناه و معصیت باشد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه دسیسه دشمنان مقام معظم رهبری سیاست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند