Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@07:06:03 GMT

لیگ یک / دربی شیراز برنده داشت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۴۴۴۶

لیگ یک / دربی شیراز برنده داشت

در دربی شیراز فجر سپاسی برنده شد تا بعد از هفته ها ناکامی دوباره در مسیر پیروزی قرار گیرد. 

به گزارش "ورزش سه"، این بازی برای هر دو تیم سخت و فشرده دنبال شد به این دلیل که قشقایی هم برای فرار از منطقه ی خطر به سه امتیاز این بازی نیاز داشت و برای پیروزی در این دیدار تلاش زیادی داشت. در نیمه ی نخست این بازی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد اما نیمه ی دوم و در همان دقایق ابتدایی یک اتفاق خوب برای فجر سپاسی رخ داد و در دقیقه 57 محمد کاظمی شادی را به اردوی فجر به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فجر بعد از این گل به خوبی می دانست به سه امتیاز بازی دست یافته است و بازی را کمی مدیریت کرد و در نهایت هم با همین یک گل به سه امتیاز بازی دست یافت. 

 

نکته ی جالب اینکه قشقایی با این شکست به دلیل گل زده  کمتر نسبت به تیم چوکای تالش به رتبه ی  شانزدهم جدول رفت و حالا یکی از نامزدهای سقوط به دسته ی پایین تر بشمار می رود. اما فجر سپاسی دوباره به صعود به لیگ برتر دست کم به عنوان تیم دوم امیدوار شد. 

 

این نهمین برد فجر سپاسی در فصل جاری بوده است در حالی که تعداد برد تیم های مدعی مدت هاست دو رقمی شده. فجر سپاسی پیش از این بازی امتیازات حساسی را از دست داد و برای اینکه فاصله با دیگر مدعیان را کم کند باید به سیر صعودی خود و هم چنین امتیاز گیری ادامه دهد. در غیر اینصورت شرایط برای صعود این تیم به لیگ برتر سخت خواهد شد.

دسته یک قشقایی شیراز فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک قشقایی شیراز فجر سپاسی فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!

به گزارش ورزش سه شکست تلخ و عجیب پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم یادآور خاطرات تلخ قشقایی شیراز در جام حذفی ۱۳۹۵ شد.

پرسپولیس در روزی که ۴ بار از حریف پیش افتاده بود سرانجام در ضربات پنالتی شکست خورد تا طلسم شکست ناپذیری خارج از خانه سرخپوشان در جام حذفی بعد از  ۲۷۶۵ روز باطل شود.

آخرین شکست این تیم نیز دقیقا به همین شکل و در ضربات پنالتی مقابل تیم لیگ دویی قشقایی رقم خورده بود.

جالب  آنکه آلومینیومی ها پیش از این در جام  حذفی دو فصل پیش و در همین مرحله یک هشتم موفق به شکست دادن تراکتور و سپاهان نیز شده بود و حالا نام پرسپولیس هم به قربانیان ایرالکو برای دومین بار در تاریخ جام حذفی اضافه شد.

دیگر خبرها

  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»