Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:48:05 GMT

۱۲واحد بوم‌گردی در روستای نوشنق نمین به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۴۵۸۳

۱۲واحد بوم‌گردی در روستای نوشنق نمین به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل روز جمعه در آیین افتتاح این واحدها گفت: برای توسعه این واحدها باید با حمایت دستگاه های متولی، امکانات رفاهی و تفریحی جهت ماندگاری بیشتر مسافران در این منطقه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان نمین پروژه‌های گردشگری خوبی در حال اجراست، افزود: مراحل سفیدکاری هتل چهار ستاره با ۵۲ اتاق در این شهرستان تا اوایل مهرماه به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ، سایت گردشگری وتفریحی فندقلو نمین هم با ظرفیت گردشگری بسیار بالا در این منطقه واقع شده ولی واحد اقامتی در این سایت وجود نداشت و به این منظور مجموعه بوم گردی و هتل ۴ستاره جهت اقامت و ماندگاری مسافران در نمین نقش اساسی خواهد داشت.

بهنامجو با اشاره به افتتاح یک واحد سردخانه در شهرستان نمین با ظرفیت چهار هزار تن اظهار کرد: در این راستا فعالیتهای خوبی در احداث سردخانه انجام شده تا این ظرفیت سردخانه ای به۴۰۰هزار تن افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی و باغی استان نیاز اساسی به سردخانه داشته است، گفت: محصولات تولیدی کشاورزان از قبیل میوه های درختی و سیب زمینی جهت یافتن  بازار فروش باید در انبارهای سردخانه ای نگهداری می‌شدند که تاکنون ظرفیت ۱۸۵ هزار تن در استان احداث شده و تا پایان سال جاری به ۴۰۰هزار تن می رسد.

استاندار اردبیل ادامه داد: برای این سالن ها تامین اعتبار و تسهیلات خوبی از بانک ها به ویژه بانک کشاورزی ابلاغ شده و در مرحله عقد قرار داد قرار گرفته تا سرمایه ثابت و سرمایه در گردش این واحدها تامین شود.

به گفته استاندار اردبیلریال مرکز ترک اعتیاد هم در نمین راه اندازی شده و جهت بهبودی کامل بیماران و ایجاد زمینه شغلی برای آنها در نظر گرفته شده تا بار دیگر به دلیل نداشتن شغل و مسایل مالی به مرحله اول بر نگردند.

وی عنوان کرد:عده ای از بیماران شرایط شغلی نامناسب داشته و تا مرحله کامل بهبودی باید مورد حمایت قرار گیرند و خانواده این افراد را نیز به نوعی کمک و حمایت کرد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: در این مرکز ۳۵نفر مورد حمایت و تحت درمان قرار گرفته و با همکاری سازمان بهزیستی، فرمانداری نمین و ngo فعال در زمینه ترک اعتیاد قرار گرفته اند که با برنامه ریزی های انجام شده، انشاا... شاهد بهبودی کامل این بیماران و بازگشت به زندگی خود خواهیم شد.

نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل واقع است.

برچسب‌ها گردشگری نمین استان اردبیل جهانگردی اقامتگاه بوم گردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری نمین استان اردبیل گردشگری نمین استان اردبیل جهانگردی اقامتگاه بوم گردی اخبار کنکور استاندار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید