Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:22:31 GMT

بازیکنان تراکتور با مردم مظلوم غزه ابراز همدردی کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۴۵۹۷

بازیکنان تراکتور با مردم مظلوم غزه ابراز همدردی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان رسول خطیبی عصر امروز جمعه در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نفت آبادان رفتند و مقابل این تیم با تساوی یک - یک متوقف شدند.

تیم تراکتور در این دیدار خانگی یک بازی مالکانه و سراسر برتر نسبت به حریف ارائه کرد. این تیم تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بود اما از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز شده دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از شروع این بازی بازیکنان تیم تراکتور با داشتن تیشرتی که عکس کودکی فلسطینی روی آن حک شده بود، به ابراز همدردی با مردم غزه پرداخته و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند. رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته حملات زیادی را علیه مردم فلسطین انجام داده است.

از دیگر حواشی این بازی اعتراض بازیکنان تراکتور به تصمیم داور بود که آنها در دقیقه ۸۸ بعداز خطای پنالتی که داور به سود صنعت نفت گرفت به این تصمیم زاهدی فر معترض شدند.

محمد قادری در دقیقه ۶۰ تراکتور را پیش انداخت اما در دقیقه ۸۹ طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

محمد حسین زاهدی‌فرد قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت که به مهدی تیکدری و پیمان کشاورز در این مسابقه کارت زرد نشان داد.

شاگردان رسول خطیبی با تساوی در این مسابقه ۲۹ امتیازی شدند و همچنان در رده هفتم و تیم صنعت نفت نیز با ۲۶ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

کد خبر 5211864

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم صنعت نفت آبادان فلسطین ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فطریه گرگان اردبیل ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در دو هفته گذشته لیگ برتر موفق به کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل تراکتور و ذوب‌آهن شده که در هر دو مسابقه محمد عباس‌زاده را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشته و در این شرایط هم محمدرضا آزادی از جمع نفرات اصلی فاصله گرفته و بعید است بتواند برابر پرسپولیس به وضعیت قبل برگردد.

محمدرضا آزادی که در 21 مسابقه این فصل لیگ برتر چهار گل به ثمر رسانده، در دیدار هفته بیست و سوم در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان در ترکیب نساجی حضور داشت، اما به علت چهار کارته شدن، بازی برابر تراکتور و تیم سابق خود را از دست داد و در جدال با ذوب‌آهن هم دور از جمع 11 نفر اصلی بود.

مهاجم بلند قامت نساجی مازندران پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت مقابل تراکتور و حضور تعویضی برابر ذوب‌آهن که در هر دو مسابقه تیمش موفق به کسب پیروزی شده، بعید است به دلیل شرایط خوب و شکل بازی نساجی دوباره به ترکیب برگردد.

نساجی مازندران فردا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که احتمالا دوباره محمد عباس‌زاده را به تنهایی در راس خط حمله دارد و آزادی به‌عنوان یار جانشین استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • اصفهانِ مظلوم!؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم