Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:54:12 GMT

می‌توانستیم سه امتیاز بازی بازی صنعت نفت را بگیریم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۴۶۷۶

می‌توانستیم سه امتیاز بازی بازی صنعت نفت را بگیریم

به گزارش خبرنگار مهر، حمید عبدالهی عصر امروز شنبه در نشست خبری بعداز دیدار تراکتور با صنعت نفت آبادان گفت: موقعیت‌های زیادی داشتیم و فقط یک گل به حریف زدیم.

وی سپس ادامه داد: امروز تلاش کردیم از تمامی نقاط زمین استفاده کرده و رو به جلو بازی کنیم، در هر نیمه چند موقعیت گلزنی داشتیم.

عبدالهی با بیان اینکه صنعت نفت برای تساوی آمده بود و به این نتیجه هم رسید، گفت: دو مدافع وسط خود را نداشتیم و تیم ما پس از گل عقب‌نشینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در آن دقیقه مسابقه به حریف پنالتی دادیم که می‌توانست چنین اتفاقی رخ ندهد.

وی با اشاره به اینکه می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم، اما متأسفانه بازی در دقایق پایانی مساوی شد افزود: امروز یک بازی سخت داشتیم، اما از لحاظ فنی شاهد فوتبالی رو به جلو از تراکتور بودیم.

وی با بیان اینکه بازی‌ها هر چهار روز یک بار برگزار می‌شود، اما تیم ما امروز سر حال است، ادامه داد: بازیکنان ما شاداب بازی کردند. با این حال عقب‌نشینی کردیم و باید باز هم فیلم بازی را ببینم.

عبدالهی ابراز داشت: غیبت دو مدافع میانی ما باعث شد ناخواسته پس از گلزنی عقب بنشینیم و مقابل پیکان هم که با یک گل جلو بودیم، عقب‌نشینی کردیم. بچه‌ها باید باور کنند می‌توانیم خیلی بهتر از این باشیم و شاید این موضوع زمان‌بر است.

وی ادامه داد: صنعت نفت به دنبال ضدحملات و کسب نتیجه مساوی بود که این اتفاق با پنالتی که یک اتفاق فوتبالی است، رخ داد. تراکتور می‌تواند بهتر از این باشد و فکر می‌کنم با تمام کمبودهایی که از لحاظ فنی داریم، با شیب ملایم حرکت می‌کنیم و به بازیکنان خود اعتقاد داریم.

شاگردان رسول خطیبی عصر امروز جمعه در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نفت آبادان رفتند و مقابل این تیم با تساوی یک - یک متوقف شدند.

محمد قادری در دقیقه ۶۰ تراکتور را پیش انداخت اما در دقیقه ۸۹ طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

محمد حسین زاهدی‌فرد قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت که به مهدی تیکدری و پیمان کشاورز در این مسابقه کارت زرد نشان داد.

شاگردان رسول خطیبی با تساوی در این مسابقه ۲۹ امتیازی شدند و همچنان در رده هفتم و تیم صنعت نفت نیز با ۲۶ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

کد خبر 5211859

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال تراکتور ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فطریه گرگان اردبیل ماه مبارك رمضان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان