Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:00:44 GMT

حسینی: گفته بودم شماره 8 گل گهر خطرناک است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۴۷۸۳

حسینی: گفته بودم شماره 8 گل گهر خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن نسبت به برگزاری بازی های فشرده برای تیمش آن هم در خارج از خانه معترض است.

به گزارش "ورزش سه"،  مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از بازی مقابل گل‌گهر که با شکست یک بر صفر تیمش همراه شد، در نشست خبری این مسابقه بیان کرد: بازی نسبتا خوبی بود. ما شناخت خوبی از حریف داشتیم، نیمه اول خوب بازی کردیم، نقاط خوب حریف را بسته بودیم اما نیمه دوم با تعویض‌هایی که گل‌گهر داشت و با وجود هشدارهایی که دادیم که خطرشان شماره هشت این تیم است ولی روی غفلت گل بچه‌گانه خوردیم و حریف توانست بازی را خوب ببندد و بازی را ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم به آنها تبریک می گویم. او سپس با اشاره به بازی های خارج از خانه تیمش اضافه کرد: بازی های پیاپی بیرون خانه ما را اذیت می کند. توانایی ما محدود است و سومین بازی بیرون از خانه پشت سر هم ما در لیگ بود. در نیم فصل دوم 5 بازی بیرون از خانه داشتیم؛ الان هم باید برویم جام حذفی بازی کنیم. این مدل برنامه‌ریزی برای تیم‌هایی مانند ما سخت است. امیدوارم شاهد این مسائل نباشیم.


سرمربی ذوب‌آهن درباره داوری، گفت: هیچ وقت درباره داوری صحبت نمی‌کنم.


بخش پایانی حرف های سرمربی ذوب آهن اینطور مطرح شد:  ما در نیمه اول موقعیت گلزنی ایجاد کردیم. بچه‌های ما امروز سعی خود را کردند اما وقتی گل بچه‌گانه بخورید تنبیه می‌شوید.

مجتبی حسینی (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!