Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاظمی درخصوص پیروزی تیمش به صحبت پرداخت.

حسین کاظمی پس از شکست پدیده مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:

بعد از بازی در آبادان چون زمان زیادی نداشتیم باید ریکاوری خوبی انجام می‌دادیم.بحث دوم آنالیزیز بود که از تیم پدیده مشهد داشتیم. با وقتی که کادر فنی گذاشت تیم پدیده را کامل آنالیز کردیم و توانستیم نتیجه این بازی را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد پیروزی مقابل پدیده گفت:‌

در فوتبال ایران تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده‌اند. وقتی یک تیم میهمان مقابل میزبان قرار می‌گیرد بحث دفاع کردن مطرح می‌شود. تا بتواند حداقل یک امتیاز را حفظ تا بعدا به سه امتیاز فکر کند. شاهد بودید در 15 دقیقه اول  حدود 7 کرنر زدیم، 5، 6 خطا پشت محوطه گرفتیم و کاملاً مسلط به بازی بودیم ولی شرایط طوری پیش رفت که در 20 دقیقه اول به گل نرسیدیم. ولی مطمئناً‌ در لیگ به دنبال این هستیم که سه امتیاز‌ها را کسب کنیم و بالای جدول قرار بگیریم.

کاظمی تصریح کرد:

از روزی که منصوریان هدایت آلومینیوم را قبول کرد صحبت‌مان بر این بود که هر بازی برایمان یک فینال است. بازی به بازی فکر می‌کردیم تا نتایج خوبی بگیریم.برای دو بازی اخیر خیلی فکر کردیم تا بتوانیم 6 امتیاز را بگیریم و بعد از آن با روحیه خوب به جام حذفی برویم. برای مجموعه آلومینیوم اراک و شخص علیرضا منصوریان خیلی مهم است که در جام حذفی به مرحله بعد برویم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک  در مورد کنترل حواشی تیم چه برنامه‌ای در نظر گرفته شده گفت:

بعد از حضور علیرضا منصوریان به دنبال این بودیم که بعد از آن اتفاقات در بازی سپاهان و جدایی سرمربی تیم بازیکنان را که از نظر روحی پایین بودند، بالا ببریم.خدا را شکر تا الان با توجه به نتایجی که گرفته‌ایم این اتفاق افتاده، بچه‌ها به این درک رسیده‌اند برای مردم اراک استان مرکزی خیلی مهم است هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فنی سعی می‌کنیم تیم را طوری بالا بیاوریم که نتیجه بگیریم.

کاظمی در مورد اظهارات مربی پدیده مبنی بر اینکه داوری به سود آلومینیوم اراک بوده عنوان کرد:

صحبت‌های او شاید فرار او به جلو به خاطر از دست دادن سه امتیاز باشد ولی هر کسی اینجا می‌نشیند و هر سمتی دارد باید به اندازه قد و قواره خودش صحبت کند. از او بزرگ‌تر در کادر فنی پدیده هستند، هم سرمربی، هم نوازی، هم سامره، هم اشکان نامداری و هم حسین بادامکی شناسنامه فوتبال ایران هستند. این شخصی که در مورد داوری با سرمربی ما صحبت می‌کند جایی در فوتبال نداشته در یکسال سه جا عوض کرده و دری به تخته خورده و او سرمربی تیمی شده که نتیجه خوبی هم نگرفت. من نظرم این است که آدم باید به اندازه قد و قواره‌اش صحبت کند و بداند در مورد چه کسی صحبت می‌کند .در مورد منصوریان که یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است.

وی افزود:

ما همیشه به داوری احترام گذاشته‌ایم حتی در بازی که عقب افتادیم امروز هم صحنه‌ای بود که می‌توانست به نفع ما پنالتی باشد اما هیچ اعتراضی نکردیم و به بازی ادامه دادیم. همیشه سعی کردیم به داور کمک کنیم و احترام بگذاریم در یک بازی هم مساوی کردیم علیرضا منصوریان در مورد حقوق داوران صحبت کرد. همیشه این بوده است. امیدوارم همه جایگاه خودشان را حفظ کنند و در مورد کس دیگری صحبت نکنند.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد رقابت نزدیک در برترین بازیکنان قرن؛ علی کریمی به علی پروین رسید / نتایج تیم منتخب قرن (6) کرمانی مقدم و شاه محمدی: تهدیدمان می کردند در دربی تکل نزنید / بعد از دربی جنجالی در زندان بازی کردیم تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس قرارداد دو ساله آگوئرو با بارسلونا پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا امضا می شود / رادیو کاتالونیا بی اعتنایی سادیو مانه به سرمربی لیورپول؛ وینگر سنگالی به کلوپ دست نداد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم

به گزارش "ورزش‌سه"، امید شریفی‌نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از مصاف با هوادار گفت: امیدواریم بازی خوبی باشد. همه بچه‌های تیم ما و بچه‌های تیم آنها سلامت از زمین خارج شوند. این بازی خیلی برای ما مهم است. از زمانی که آقای کمالوند حتی یک روز هم استراحت نداشتیم. ما حتی روز سیزده بدر هم استراحت نکردیم. نتیجه‌اش هم این شد که با سختی و کار زیاد تیم خوب سپاهان راشکست بدهیم. در دو بازی دیگر هم خیلی خوب بودیم. در بازی با استقلال خوزستان 4 موقعیت خیلی خوب داشتیم و در بازی با پرسپولیس هم آن اتفاقات رخ داد.

او با تمجید از تیم حریف اضافه کرد: هوادار تیم خیلی خوبی است و این را می دانیم. امیدواریم در این بازی با تمام وجود بازی کنیم. امیدواریم در پایان با کوشش بچه ها و کادر فنی سهمیه صنعت نفت در لیگ برتر حفظ شود. ما تلاش خودمان را انجام می دهیم و دیگر نتیجه دست خداست.

شریفی‌نسب درباره قول کمالوند برای حفظ صنعت نفت در لیگ برتر اضافه کرد: ابتدای صحبت هایم گفتم. با کار و تلاش قرار است این ماموریت انجام بشود. کیفیت بازیکنان و تیم با حضور آقای کمالوند بهتر شده. ما سپاهان را بردیم و پرسپولیس را هم اذیت کردیم. مطمئن باشید که ان شاالله تیم در لیگ می‌ماند.

از مربی نفت آبادان پرسیده شد که چرا در آبادان همیشه این مشکلات وجود دارد. شریفی نسب در واکنش به این سوال گفت: نمی خواستم درباره موردی غیر از بازی هوادار صحبت کنم. اما کوتاه جواب می‌دهم. فکر می‌کنم تیم را مدیرعامل نمی‌بندد. آقای ویسی آمدند و کار بزرگی انجام دادند. همه مردم آبادان دوست داشتند آقای ویسی حفظ شود و این اتفاق افتاد، اما شرایط تیم بستن متفاوت است. اینجا جای صحبت کردن درباره آن نیست. ان شاالله همه فکر کنیم که این تیم می ماند. بازیکنان ما یک روز در عید پیش خانواده هایشان نبوده‌اند. ما بچه های با وجودی داریم. این ماموریت را سال گذشته انجام دادیم و امسال هم سعی می کنیم این کار انجام بشود.

او سپس درواکنش به این سوال که آیا عملکرد تیم به پرداختی های نامتناسب هم مربوط می شود یا خیر گفت: فکر می کنم پرداختی ها معقول بوده است. اما اگر درباره هوادار صحبت کنید ممنون می شوم.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور