Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا آذرپور شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه ها فاقد مجوز بوده و از طریق فضای مجازی و بصورت غیرقانونی اقدام به تبلیغ برای برپایی تور کرده بودند.
وی اظهار داشت: تورهای غیرمجاز گیلانگردی یادشده که در گشت مشترک این اداره کل و نیروی انتظامی از اجرای آنها ممانعت شد قصد برگزاری تور غیر قانونی به شهرستان های رودبار ،تالش و ماسال را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از دلایل توقیف چهار خودروی برگزار کننده تورهای غیر مجاز یاد شده با ۶۷ سرنشین رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی است.
آذرپور اظهار داشت : سرپرستان این گروه ها با هماهنگی عوامل انتظامی به مرجع قضایی معرفی شدند تا اقدامات قانونی لازم برای برخورد قاطع با آنان صورت گیرد.
آذر پور گفت: همه تبلیغاتی که در روزهای اخیر در خصوص اجرای تورهای گردشگری منتشر شده، از سوی افراد سودجو انجام گرفته است و از مردم می خواهیم در صورت مشاهده چنین تبلیغاتی به معاونت گردشگری اداره کل اطلاع دهند.
 وی اضافه کرد: اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا بوده و حفظ سلامت هموطنان و گردشگران اولویت اصلی این اداره‌کل بشمار می‌آید و در این راستا با افراد و گروه‌هایی که برخلاف پروتکل‌های اعلامی نسبت به برگزاری تورهای گردشگری اقدام نمایند بدون اغماض برخورد خواهد شد.
آذرپور خاطرنشان کرد: تقاضا داریم، گردشگران از هرگونه سفر با گروه‌های غیر مجاز گردشگری پرهیز کنند زیرا در صورت بروز حادثه هیچ گونه پوشش بیمه‌ای برای جبران خسارات ناشی از حادثه وجود نداشته و مسئولان این گروه‌ها تعهد قانونی نسبت به مسافران و حوادث ندارند.
بنا به گفته نماینده عالی دولت در گیلان؛ با توجه به لزوم تلاش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در تعطیلی عید فطر تمامی سواحل و تفرجگاه‌های برون‌شهری استان مسدود شده بود.
ارسلان زارع با بیان اینکه همچنان میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان از میانگین کشوری پایین‌تر است، گفت: از همه شهروندان و هم‌استانی‌ها انتظار می رود که برای قطع زنجیره انتقال ویروس، الزامات بهداشتی را همچنان به‌طور جدی مورد توجه قرار دهند.
گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از نخستین استانهای درگیر شیوع کرونا در کشور بود و لطمات زیادی را از این بابت متحمل شد.

برچسب‌ها عید سعید فطر گردشگری گیلان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر گردشگری گیلان عید سعید فطر گردشگری گیلان محدودیت های کرونا اخبار کنکور اداره کل گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه