Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛‌ «سیدجلال حسینی» جمعه شب پس از برتری تیمش در شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. ما در دیدار قبلی مقابل سپاهان انرژی زیادی از دست داده بودیم و امروز کار دشواری داشتیم.

وی افزود: بعد از حضور در هند، کار بسیار سختی برابر سپاهان و استقلال به عنوان دو مدعی لیگ داشتیم و بازیکنان ما تلاش زیادی انجام دادند تا به موفقیت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی، اظهار داشت:‌ خدا را شکر می‌کنم که عملکرد خوبی داشتیم و باید همین روند را تا پایان فصل ادامه بدهیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص اعتراض تیم رقیب به داور این دیدار، گفت: کارشناسان در خصوص عملکرد تیم داوری اظهارنظر خواهند کرد.

شهرآورد پایتخت عصر جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید تا این تیم با ۴۵ امتیاز به صدر جدول رسید.

استقلال هم ۳۴ امتیازی باقی ماند و به رتبه پنجم جدول نزول کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرآورد باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی شهرآورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد

به گزارش قدس خراسان،متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.
دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت‌آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.
وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم