Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:09:37 GMT

عراقچی: ما در کنار فلسطین ایستاده ایم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۵۳۰۶

عراقچی: ما در کنار فلسطین ایستاده ایم

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیأت مذاکره کننده ایرانی که برای شرکت در مذاکرات وین درباره احیای برجام در اتریش به سر می‌برد، امشب (جمعه) در توئیتی نوشت: وین مقر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دفتر سازمان ملل متحد است و اتریش تاکنون میزبان خوبی برای مذاکرات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشاهده پرچم رژیم اشغالگری که در همین چند روز ده‌ها غیرنظامی از جمله کودکان بسیاری را به طرز وحشیانه کشتار کرده است، بر فراز ساختمان‌های دولتی در وین، بهت آور و دردناک است. ما در کنار فلسطین ایستاده ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قدس شریف فلسطین اشغالی سید عباس عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها

ایتنا - انجمن "Noib" اتریش که ( انجمن حفاظت از حریم خصوصی)، روز دوشنبه اعلام کرد که در اتریش علیه برنامه معروف هوش مصنوعی "ChatGPT" شکایت کرده است.
 انجمن Noib، که نام آن از حروف اول کلمات "None of Your Business" به معنای "به شما ربطی ندارد" در انگلیسی تشکیل شده است، تأیید کرد که این ابزار "پاسخ‌ها را می‌سازد".

به عنوان مثال، یک سوال در  ChatGPT در مورد تاریخ تولد موسس انجمن، مکس شرم، پرسیده شد و برنامه به جای بیان اینکه  پاسخ این سوال را نمی‌داند، "اطلاعات گمراه کننده" را نمایش داد.

به گزارش ایتنا، در این بیانیه به نقل از وکیل مارتیه دو گراف آمده است: «اگر برنامه‌ای نتواند نتایج درست و شفافی را نمایش دهد، نمی‌توان از آن برای تولید داده‌های مربوط به افراد استفاده کرد» و افزود: «تکنولوژی باید با قانون مطابقت داشته باشد، نه برعکس.»

"Noib" در بیانیه خود که توسط خبرگزاری فرانسه منتشر شد، تأیید کرد که عملکرد برنامه "غیرقابل قبول" است و یادآوری می کند که قانون حفاظت از داده‌های اروپا (GDPR) به «دقت» در ابزارهای تکنولوژیکی نیاز دارد.

 
از آنجایی که OpenAI "درخواست شاکی برای اصلاح یا پاک کردن خطا را رد کرد و تاکید کرد که این کار غیرممکن است"، مشخص شد که فراموش کردن آنچه که هوش مصنوعی آموخته است، یک معضل اساسی است.

این شرکت به درخواست Noib برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به آن و منابع اطلاعاتی پاسخ نداد. این نیز نقض قانون است.

در این شکایت، Noib از سازمان حفاظت از داده‌های اتریش خواست تا تحقیقاتی را آغاز کند و برای OpenAI جریمه کند.

دیگر خبرها

  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • مقابل ابرقدرت‌های چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • ما مقابل ابرقدرت‌هایی چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست