Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@20:13:55 GMT

کری خوانی بازیکنان پرسپولیس برای مهاجم استقلال(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۵۳۵۱

کری خوانی بازیکنان پرسپولیس برای مهاجم استقلال(عکس)

بازیکنان تیم پرسپولیس برتری مقابل استقلال را با کری خوانی برای مهاجم این تیم جشن گرفتند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال مقابل استقلال قرار گرفت و بازی شهرآورد را با نتیجه یک بر صفر با گل عیسی آل کثیر برنده شد.

پس از پایان این مسابه سیامک نعمتی، عکسی از همبازیانش در اتوبوس حامل تیم پرسپولیس نشان داد که کری خوانی عجیب برای امیرارسلان مطهری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری پس از صعود تیم استقلال تهران به واسطه برتری الشرطه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عکسی منتشر کرد که کنایه‌ای به سختی مسابقات و گروه مرگ لیگ قهرمانان بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران پرسپولیس تهران دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد

اسطوره باواریایی‌ها، این باشگاه را به جذب فوق ستاره‌های بیشتر، تشویق کرده است. 

بایرن مونیخ در حال حاضر هری کین را در اختیار دارد، اما اولیور کان می‌گوید آن‌ها باید به فکر معاملات آینده در ارتباط با ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه باشند.

طرفداری | به گزارش بیلد، غول‌های بوندس لیگا در تابستان ۲۰۲۳ با به خدمت گرفتن هری کین، مهاجم پرآوازه انگلیسی از تاتنهام، رکورد نقل و انتقالات خود را شکستند. این معامله با توجه به ثبت ۴۴ گل توسط این مهاجم ۳۰ ساله در اولین فصل حضورش در بایرن، باارزش تلقی می‌شود، اما برنامه‌ریزی بلندمدت نیز ضروری است. با وجود امضای قرارداد تا سال ۲۰۲۷، سوالاتی در مورد این‌که کین تا چه مدت در آلیانس آرنا حضور خواهد داشت، مطرح شده است. در واقع وقتی روزی فرا برسد که او بخواهد جدا شود، آن‌ها به یک گلزن ثابت شده دیگر نیاز خواهند داشت.

کان، که در بایرن مونیخ به عنوان دروازه‌بان و مدیرعامل فعالیت کرده است، در مصاحبه با اشپورت بیلد در مورد جاه‌طلبی‌ای که باید در پنجره‌های نقل و انتقالات آینده نشان داده شود، صحبت کرد:

بایرن مونیخ توانست هری کین را به خدمت بگیرد و همچنین باید در مورد ارلینگ هالند فکر کند. بایرن همچنین می‌تواند به کیلیان ام باپه فکر کند. این تفکر مهم است زیرا باشگاه به این جایگاه رسیده است. البته همه چیز فقط در مورد بازیکنانی مثل آن‌ها نیست، اما اگر می‌خواهید در صدر باقی بمانید، به این فوق ستاره‌ها در کنار بازیکنان با ویژگی‌های دیگر و بازیکنان جوانی که می‌توانند از تیم جوانان جذب شوند، نیاز دارید. ترکیب کردن این بازیکنان حیاتی است.

کان در ادامه در مورد تأثیری که مهاجم شماره ۹ فعلی باشگاه داشته است، افزود:

هری کین مطمئناً می‌تواند چند سال دیگر در این سطح بازی کند. تعجب‌آور نبود که او چنین شروع خوبی داشت. او یک بازیکن باتجربه در بالاترین سطح است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند