Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی ۹۵ مقابل استقلال صحبت‌هایی داشتند که در زیر می‌خوانید:

*محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خوبی بود و واقعاً هر دو تیم برای گرفتن سه امتیاز بازی می‌جنگیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه دیدند تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های بهتری داشتیم. خدا را شکر دل هواداران را که جای‌شان خالی بود، شاد کردیم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شد به دلیل مصدومیت به دربی نمی‌رسد، یادآور شد: رباط مچ پایم پاره شده بود، اما می‌دانستیم هواداران یک برد در دربی طلب دارند، به همین دلیل گفتم با آمپول هم شده بازی می‌کنم که امروز بازی هم کردم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری‌های آخر بازی تصریح کرد: گرفتگی صدای من به خاطر این درگیری‌ها بود، چون رفتم که بازیکنان را جدا کنم. بازیکن آن‌ها تکل بدی زد و در ادامه از نیمکت‌شان آمدند و دعوا کردند.

کنعانی‌زادگان در پاسخ به این پرسش که چرا فرشاد فرجی اخراج شد، گفت: حواسم نبود و فقط دیدم داور به او کارت قرمز داده است.

پیروانی: کارشناسان نظرشان را گفته‌اند، مهم تیم داوری است که خوب قضاوت کرد

افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۵ گفت: دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و خداراشکر که توانستیم پیروز شویم. ما تیم برتر میدان بودیم، خوب بازی کردیم و مزد زحمات‌مان را گرفتیم.

وی در خصوص حواشی که در پایان بازی اتفاق افتاد، تصریح کرد: این اتفاق نباید می‌افتاد، ولی به خیر گذشت. درگیری بازیکنان هر دو تیم را تایید نمی‌کنم، حرف من را دوباره جابه‌جا نگویند، من این موضوع را رد می‌کنم و تایید نمی‌کنم، ولی فوتبال است و دو بازیکن همدیگر را هُل داده‌اند، ان‌شاءالله دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحنه‌ای که کارشناسان معتقد بودند داور باید برای استقلال پنالتی می‌گرفت، خاطرنشان کرد: کارشناسان نظرشان را گفته‌اند، در خیلی از بازی‌های ما هم کارشناسان نظرشان را می‌گویند، مهم تیم داوری است که قضاوت خوبی داشت. بیشتر بخوانید: آقای مدافع یا آقای مهاجم؟ چه کسی برنده دربی است؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دربی دربی تهران دربی 95 استقلال پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!

آلومینیوم اراک موفق به شکست پرسپولیس در جام حذفی شد.

طرفداری | مجتبی حسینی حالا خوشحال‌ترین مرد ایران است.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از برتری برابر پرسپولیس گفت:

بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد.

دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!