Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@14:40:45 GMT

ترافیک سنگین در ورودی های شرقی پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۵۴۴۲

ترافیک سنگین در ورودی های شرقی پایتخت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین، پرحجم اما روان در جریان است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پر حجم گزارش شده اما خودروها به مرور در حال تخلیه این محور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌ به‌ حرم روان گزارش شده و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی تشریح کرد: به دلیل بازگشت همزمان مسافران از دو محور هراز و فیروزکوه شاهد بار ترافیکی فوق سنگین در محور قدیم جاجرود حد فاصل کمرد تا جاجرود هستیم اما با تلاش عوامل پلیس راه خودروها به مرور در حال عبور و تخلیه این محور هستند.

وی با بیان اینکه مسافران برای عدم برخورد با ساعات ممنوعیت تردد در شهر تهران در یک ساعت اقدام به بازگشت کردند، تصریح کرد: تردد خودروها از شمال به جنوب محور آزاد راه تهران پردیس نیز فوق سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی همراه است اما به مرور وسایل نقلیه از این آزادراه در حال تخلیه شدن هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: ممنوعیت تردد و خروج و ورود خودروهای غیر بومی همچنان ادامه دارد و فرماندهی پلیس راهور شرق استان تهران در دو محور هراز و فیروزکوه گیت‌های ایست و بازرسی دائر کرده و از خروج خودروهای غیر بومی جلوگیری می‌کنند.

کهریزی یادآور شد: بنابراین خودروهایی که جز فاقد مجوز هستند به هیچ عنوان وارد محورهای مواصلاتی شمال کشور نشوند و در صورت الزام به آغاز سفر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

پربیننده ترین شرط حضوری شدن آموزش ها از اول مهر چیست؟ نماز عید فطر امسال به امامت چه کسی برگزار می شود؟ خبر مهم برای دانشجویان دلخوشی نتانیاهو به گنبد آهنین + عکس صهیونیست ها برای فرار به صف شدند! + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک انتخابات ۱۴۰۰ شرق استان تهران وسایل نقلیه پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

پلیس راهور با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور اعلام کرد: بارش باران در ۲۰ استان گزارش شده است و از رانندگان درخواست می‌شود با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش مشرق، از پلیس راهور، آخرین وضعیت راههای کشور تا صبح روز پنجشنبه 13 اردیبهشت به شرح زیر است:

- تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده های هریجان و هزارچم

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان

- ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه

- تردد روان در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

بر اساس اعلام پلیس، محور هراز و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، ایلام ، کرمان ، تهران ، هرمزگان ، قزوین ، فارس ، لرستان ، مرکزی ، مازندران ، همدان ، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان ، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی