Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با وجود چند صحنه مشکوک در پایان با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال برگزار شد که محمدرضا اکبریان وظیفه قضاوت این بازی را برعهده داشت که در ادامه نظر نوذر رودنیل، حسین عسگری و حیدر سلیمانی کارشناسان داوری را می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل استقلال توسط مهدی قایدی

مهدی قایدی مهاجم استقلال در دقیقه ۵ گلی را برای آبی‌ها به ثمر رساند که داور آن را آفساید اعلام کرد.

رودنیل: آفساید اعلام شده صحیح بود.

عسگری: آفساید اعلام شده صحیح بود.

سلیمانی: آفساید به درستی اعلام شد.

گل پرسپولیس به استقلال

پرسپولیس در دقیقه ۵۵ توسط عیسی آل کثیر به گل رسید و برخی از نفرات استقلال اعتقاد داشتند این صحنه آفساید بود.

رودنیل: جا گیری خوب کمک داور را در این صحنه شاهد بودیم. گل کاملاً سالم بود.

عسگری: مدافع آبی آفساید را پر کرده و گل سالم بود.

سلیمانی: گل سالم بود

بیرون کشیدن توپ از روی خط پرسپولیس

در دقیقه ۸۳ مدافع قرمز پوش توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید که از نظر استقلالی‌ها مشکوک به گل بود.

رودنیل: داور به درستی ادامه بازی داد و بازیکن قرمزها توپ را از روی خط بیرون کشید.

عسگری: بازیکن پرسپولیس قبل از عبور تمام توپ از خط آن‌را دفع کرد و گلی را ندیدیم.

سلیمانی: مدافع پرسپولیس توپ را به درستی دفع کرد و گلی را شاهد نبودیم.

عملکرد تیم داوری:

رودنیل: خطاها و اخطارهایی که از سوی داور اعلام شد کاملاً درست بودند اما در چند صحنه باید به بازیکنان خطای اخطار داده می‌شد که داور سعی کرد به گونه‌ای بازی را کنترل کند.

عسگری: اعتراضات در این بازی خیلی زیاد بود و داور برای جلوگیری از این رفتار بازیکنان باید اخطارهای بیشتری می‌داد اما این کار انجام نگرفت.

سلیمانی: در سه پارت می‌توان داور مسابقه را ارزیابی کرد. پارت اول ۲۰ دقیقه اول بازی بود که داور در این دقایق تمرکز کافی نداشت. در نیمه دوم با کنترل بازی را بدست گرفت و با دوندگی بیشتر شاهد تسلط وی بر بازی بودیم. مشکل دیگر این داور این بود که اجازه می‌داد بازیکنان به تصمیمات او اعتراض کنند.

کد خبر 493439

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال کارشناسی داوری شهرآورد پایتخت یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد

سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشد.

سیروس پورموسوی  با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: ما در آخر جدول هستیم، بازیکن محروم و مصدومی نداریم و همه در بازی فردا حاضر هستند، بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم در این هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به حضور سپاهان در شهر خودش و دلگرمی هواداران؛ این تیم جزو تیم‌های قدرتمند است، از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن فضای تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که بسیاری از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

 باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مساله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)