Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از ظهر امروز تظاهراتی در پایتخت آلمان علیه جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم فلسطین در حالی برگزار شد که مقامات اروپایی از جمله در آلمان و اتریش همچنان به حمایت های یکجانبه خود از این رژیم اشغالگر ادامه می دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "دی ولت" آلمان، با توجه به تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در برلین صدها نفر تظاهرات ضد صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان بعد از ظهر امروز ( جمعه) پرچم های فلسطین را به اهتزار درآورده و شعارهای آزادی برای فلسطین و قتل ها را متوقف کنید، جنگ را متوقف کنید سر دادند. همچنین درخواست هایی برای حمله به تل آویو از طرف معترضان وجود داشت.

به گفته سخنگوی پلیس تعداد شرکت کنندگان صدها نفر بود. معترضان، اسرائیل را قاتل کودکان می نامیدند. پلیس با حدود 200 نیرو در محل این تجمعات اعتراضی حضور داشت.

به گفه پلیس آلمان معترضان قواعد فاصله گذاری و استفاده از ماسک را رعایت نمی کردند. این اعتراضان به مناسبت روز نکبت و همچنین تشدید خشونت ها در منطقه برگزار شد.

روز نکبت (روز اشغال فلسطین) نامی است که فلسطینیان و حامیان آنان برای اشاره به سالگرد بیرون راندن صدها هزار فلسطینی و استقلال اسرائیل در 24 اردیبهشت 1327 برابر با 14 مه 1948 میلادی استفاده کرده و در آن روز عزا می‌گیرند.

روز نکبت امسال همزمان با موج تازه ای از حملات وحشیانه صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین شده است، حملاتی که تنها در چند روز اخیر به شهادت حدود 120 فلسطینی و صدها نفر دیگر از آنها منجر شده است.

اکنون نزدیک به 8 دهه از اشغال سرزمین مقدس فلسطین از سوی صهیونیست ها می گذرد و در این مدت اشغالگران صهیونیست با بیرون راندن فلسطینیان از سرزمین آبا و اجدادی شان از هیچ جنایت و وحشیگری برای تصاحب و ادامه اشغالگری خود فروگذار نبوده اند.

روز شنبه هم قرار است گروه های مختلف طرفدار فلسطین در برلین به خیابان ها آمده و تجمع اعتراضی را برگزار کنند.

مقامات فرانکفورت برگزاری اعتراضات ضد صهیونیستی در این شهر که برای فردا برنامه ریزی شده بود را ممنوع اعلام کردند. یک مقام امنیتی در این شهر دلیل این مسئله را برخی نگرانی ها درباره امنیت عمومی نامیده است.

در روزهای گذشته اعتراضات ضد صهیونیستی دیگری نیز در برخی شهرهای آلمان برگزار شد.

روز سه شنبه در شهرهای مونستر و بن آلمان معترضان پرچم های اسرائیل را در برابر کنیسه های یهودیان به آتش کشیدند. روز چهارشنبه هم در شهر گلسنکیرش واقع در ایالت "نوردراین – وست فالن" اعتراضات ضد صهیونیستی از طرف نیروهای پلیس متوقف شد و پلیس علیه معترضان از باتوم استقاده کرد. این اعتراضات شب گذشته در این شهر آلمان برگزار شد.

پلیس اعلام کرد که در این اعتراضات اعلام نشده شعارهای ضد اسرائیلی داده می شد.

رژیم صهیونیستی از دوشنبه هفته جاری نوار غزه را هدف حملات گسترده خود قرار داده که این تجاوزات شدیدتر از زمان جنگ سال 2014 اعلام شده است.

در این شرایط مقامات غربی در مواضعی یکجانبه از رژیم صهیونیستی و جنایات وحشیانه آن حمایت کرده و حملات موشکی تلافی جویانه مقاومت را محکوم می کنند.

استفان زایبرت، سخنگوی دوات آلمان با اشاره به حملات موشکی حماس به برخی مناطق سرزمین های اشغالی مدعی شده است که هدف گروه مقاومت فلسطین کشتن خودسرانه و بی رویه انسان ها است.

دولت آلمان مدعی شده است که اسرائیل حق دفاع از خود در این حملات را دارد. زایبرت این مسئله را ضروری دانست که طرفین مناقشه برای دستیابی به یک راه حل مسالمت آمیز برای منازعات چند ده ساله وارد مذاکره شوند.

"هایکو ماس"، وزیر امور خارجه آلمان هم خواستار مذاکرات مستقیم بین طرف های درگیر شده است.

وزیر امور خارجه آلمان در موضعی یکجانبه گروه مقاومت حماس را متهم به تشدید عمدی مناقشات خاورمیانه یا به زعم وی ترور موشکی علیه اسرائیل کرده است. وی با اشاره به حملات موشکی تلافی جویانه مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی که در دفاع از ملت فلسطین انجام می شود مدعی شده است که در چنین شرایطی اسرائیل باید بتواند از خود دفاع کند.

مایک پنس: اسرائیل عزیزترین متحد آمریکاستحماس و تحمیل معادله جدید بر اسرائیل؛ درگیری‌ها فرسایشی می‌شود؟

وزیر امور خارجه آلمان همچنین گفته است که خشونت ها پایان نمی یابد تا زمانی که هیچ راه حل سیاسی وجود نداشته باشد.

دفتر صدر اعظم اتریش و وزارت امور خارجه این کشور هم به نشانه همبستگی با رژیم اشغالگر قدرس پرچم های این رژیم را بالای ساختمان این نهادها به اهتزاز درآوردند.

سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش در موضعی یکجانبه و طرفداری از رژیم صهیونیستی اعلام کرد: من حملات حماس به اسرائیل که چندین روز است در حال انجام است را شدیدا محکوم می کنم. اسرائیل حق دفاع از خود در برابر این حملات را دارد.

"الکساندر شالنبرگ"، وزیر امور خارجه اتریش هم در موضعی یکجانبه حملات موشکی تلافی جویانه مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی را غیر قابل توجیه دانسته و آن را شدیدا محکوم کرد.

مقامات اروپایی هرگز اشاره ای به شهید و زخمی شدن صدها فلسطینی بی دفاع در تجاوزات رژیم صهیونیستی نکرده و صرفا به دفاع از اشغالگران می پردازند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اخبار آلمان رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار فلسطین اخبار آلمان رژیم صهیونیستی اسرائیل اعتراضات ضد صهیونیستی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی حملات موشکی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود گفت: از دو هفته قبل فعالیت دانشجویی در 79 دانشگاه آمریکا شروع شده که رو به گسترش است.فعالیت‌های مسالمت‌آمیز دانشجویی باعث رسوایی مقام‌های آمریکایی شده و دروغ بودن ادعاهای آنان را ثابت کرده است.

وی افزود: فعالیت های دانشجویی خواستار توقف تجاوز به غزه است. دستبند زدن و توهین به یک زن با درجه پروفسور نشانه بی توجهی آمریکا به حقوق و آزادی است.

الحوثی ادامه داد: آمریکا برای ایجاد رعب و وحشت در میان دانشجویان دانشگاهها از بالگرد و در برخی از دانشگاهها از گلوله پلاستکی استفاده کرد. آمریکا بدون هیچ ضابطه ای از رژیم صهیونیستی حمایت می کند.

رهبر انصارالله یمن گفت: ادامه حملات موشکی از غزه به عسقلان، آمریکا و «اسرائیل» را شگفت‌زده کرد.

وی خاطرنشان کرد: استمرار عملیات حزب الله لبنان تاثیری کمی و کیفی بر توانمندی دشمن صهیونیستی دارد. از سوی دیگر تاثیر واضح عملیات در جبهه یمن در ام الرشراش و عملیات دریای سرخ مشخص شده است.

الحوثی ادامه داد: این هفته 8 عملیات در خلیج عدن، دریای عرب، اقیانوس هند و جنوب فلسطین انجام دادیم. عملیات هشتم با 33 موشک بالستیک و بالدار و پهپهاد انجام شد.6 کشتی مرتبط با دشمن صهیونیستی، آمریکا و انگلستان را هدف قرار دادیم.

وی افزود: تاکنون 107 کشتی مرتبط با دشمن صهیونیستی و آمریکا را هدف قرار داده ایم. از زمان عملیات طوفان اقصی تاکنون 156 عملیات از سوی مقاومت یمن در دریا و جنوب فلسطین انجام شده است. عملیات مقاومت یمن علیه کشتیهای دشمن با 606 موشک و پهپاد انجام شده است. یک پهپاد آمریکایی از نوع ام کیو 8 در آسمان صعده سرنگون کردیم.

رهبر انصار الله یمن خاطر نشان کرد:دشمن از عملیات مقاومت یمن در اقیانوس هند نگران است. مطبوعات آمریکایی و انگلیسی از ترس دشمن از توانمند‌ی‌های یمن خبر می دهند.دشمنان به این نتیجه رسیده اند که بدون نتیجه می جنگند و فقط هزینه های گزاف به آنان تحمیل می شود.

دیگر خبرها

  • تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • دست‌وپا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟