Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم شایستگی کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را دارد. - اخبار ورزشی -

پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 95 اظهار داشت: به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. تیم به‌ویژه در نیمه دوم عملکرد خیلی خوبی داشت و با تعویض‌ها و صحبت‌های گل‌محمدی، فاصله بین خطوط پرسپولیس از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم در نیمه دوم بازی مالکانه، هجومی، روان‌تر، درگیرانه‌تر و بهتری ارائه کرد و در مجموع فرصت گلزنی آنچنانی به استقلال نداد.

وی با اشاره به پایین بودن کیفیت مسابقه عنوان کرد: نیمه اول اصلاً خوب نبود، اما پرسپولیس در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی به دست آورد که از یکی از آنها هم استفاده کرد. ساختار تیمی باعث شد پرسپولیس به‌ویژه در خط دفاع کم‌اشتباه باشد. پرسپولیس با یکی دو موقعیت گلزنی که ایجاد کرد، سه امتیاز به دست آورد و خودش را بالای جدول نگه داشت. امیدوارم برنامه‌ریزی و مدیریت خوبی در هشت بازی آینده شاهد باشیم و به پنجمین قهرمانی متوالی برسیم.

مغانلو: پرسپولیس همین الآن هم قهرمان است

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که سرخپوشان نتوانستند موقعیت‌های گلزنی پُرتعدادی روی دروازه استقلال ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: پرسپولیس اخیراً از هند و هوای شرجی این کشور آمده است. اعضای تیم سپس به قرنطینه آمدند و بازی بسیار سختی مقابل سپاهان پشت سر گذاشتند. فوتبال ما حرفه‌ای نیست و بازیکنان ما مانند منچستریونایتد نمی‌توانند در یک هفته، سه بار بازی کنند. شرایط سخت است و باید آن را مدیریت کنیم. مدیران باشگاه باید به شرایط مالی و لجستیکی پرسپولیس رسیدگی کنند تا خیال مربی راحت باشد. بازیکنان هم هفته بعد به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند و باید برنامه‌ریزی خوبی انجام شود.

رأفت با اشاره به داوری دربی 95 گفت: اکبریان دربی را به‌خوبی قضاوت کرد. این مسابقه پنج دقیقه وقت تلف شده نداشت، اما داور پس از پنج دقیقه باید سوت پایان را می‌زد تا این جنجال‌ها رخ ندهد. همه با یک خطا بر سر داور ریختند و اکبریان باید صحنه را مدیریت می‌کرد. این دومین مسابقه‌ای است که شاهد جوسازی حریفان پرسپولیس هستیم و آنها می‌خواهند ما را از قهرمانی دور کنند. همین اتفاق مقابل سپاهان هم رخ داد و پرسپولیسی‌ها باید سعه صدر داشته باشند.

«از حالا هم سایر تیم‌ها روی ما زوم می‌کنند.» وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: دیدیم در همین بازی هم یک بازیکن پرسپولیس هم اخراج شد. این موضوع به ضرر ماست و مربیان و مدیریت باشگاه باید با بازیکنان صحبت کنند. هشت بازی بسیار دشوار داریم و هر درگیری یا جنجال به ضرر ماست. به بازیکنان پرسپولیس بابت این پیروزی خسته نباشید می‌گویم، اما باید سعه صدر داشته باشند.

حسینی: بازیکنان پرسپولیس کار خیلی بزرگی انجام دادند

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره رقابت برای قهرمانی لیگ بیستم گفت: استقلال که از قهرمانی دور شده و پرسپولیس و سپاهان در کورس باقی مانده‌اند. پیروزی در دربی هم روحیه مضاعفی به تیم تزریق می‌کند و تیم نباید اسیر حاشیه‌ها شود. شاید رقبای پرسپولیس در بازی‌های آینده، رویه حریفان دو هفته گذشته تیم را ادامه دهند و بازیکنان ما باید حرفه‌ای باشند. این پرسپولیس شایستگی قهرمانی را دارد و حیف است که به این عنوان نرسد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دربی پایتخت استقلال پرسپولیس دربی پایتخت استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت پیام نیازمند، دروازه‌بان شماره یک سپاهان بهترین فرصت برای نیما میرزازاد بود تا درون دروازه زردپوشان قرار بگیرد. او در این چند بازی که در ترکیب سپاهان بود، عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و حالا امیدوار است که در رقابت با نیازمند، فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند. با میرزازاد درخصوص وضعیت فعلی سپاهان صحبت کرده‌ایم.

برد مقابل ملوان برای شما اهمیت زیادی داشت. شرایط تیم با این پیروزی بهتر شد؟
بله، ما بعد از تساوی با نساجی، هم‌قسم شدیم تا اوضاع را تغییر بدهیم و خدا را شکر که 2برد پشت سر هم به‌دست آوردیم. امسال در چند بازی شرایط آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت و از کورس قهرمانی هم عقب افتادیم. امیدوارم حداقل تا آخر فصل این روند پیروزی‌ها را ادامه دهیم. حالا هم خودمان را آماده بازی با استقلال ملاثانی و پرسپولیس می‌کنیم.

قبول داری سپاهان دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد؟
روی کاغذ شانس داریم و انسان هم همیشه به امید زنده است. ما حق نداریم ناامید باشیم ولی واقعیت را هم باید درنظر بگیریم. الان کار ما برای قهرمانی در لیگ خیلی سخت شده و باید منتظر امتیاز از‌ دست‌دادن رقیبان باشیم و خودمان هم همه بازی‌ها را ببریم. کار واقعا سخت است.

خیلی‌ها در ابتدای فصل تصور می‌کردند سپاهان قطعا قهرمان لیگ می‌شود. چرا این اتفاق رخ نداد؟
خودمان هم این حس را داشتیم که قهرمان می‌شویم ولی اتفاقات غیرمنتظره افتاد و در طول فصل با برخی بدشانسی‌ها مواجه شدیم. در بعضی از بازی‌ها تمرکز نداشتیم و امتیازهای بدی از دست دادیم. این فصل اتفاقات خوبی برای سپاهان نیفتاد و فشار زیادی هم روی تیم وجود داشت.

از باشگاه هم بابت هزینه‌های هنگفت انتقادهای زیادی شد. در این مورد چه صحبتی داری؟
من جزئیات قراردادهای بازیکنان را نمی‌دانم ولی همیشه انتظارات از سپاهان بالا‌ست. ما با سبک بازی خودمان نشان دادیم که می‌توانیم قهرمان شویم ولی از جایی ضربه خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم. امسال انواع و اقسام اتفاقات بد برای تیم ما رخ داد.

با این حال، هواداران سپاهان از عملکرد تیم به‌شدت خشمگین هستند و حتی در 2بازی خانگی، با سردادن شعارهایی خواهان برکناری مورایس شدند.
در فوتبال ایران نتیجه خیلی مهم است و معمولا بازی خوب و زیبا کم مورد توجه قرار می‌گیرد. هواداران همیشه و در سخت‌ترین شرایط باید حامی تیم باشند ولی من به طرفداران سپاهان حق می‌دهم که گاهی اوقات ناراحت یا عصبانی باشند. ما در بازی با ملوان از حریف عقب افتادیم ولی تماشاگرانی که به انزلی رفته بودند، در نیمه‌دوم تیم را تشویق کردند و این بازی مهم را هم بردیم.

قبول داری قهرمان‌نشدن در لیگ برتر یک شکست بزرگ برای سپاهان است؟
گفتم که همیشه روی سپاهان فشار است، چون تیم بزرگی است و همه در هر فصل توقع قهرمانی دارند. بیشتر از همه خودمان ناراحتیم که با صدر جدول فاصله داریم. این فصل برای ما با تلخی در حال سپری‌شدن است ولی باید مبارزه را ادامه دهیم. 6بازی دیگر باقی مانده و جام‌حذفی را هم در پیش داریم. جام حذفی برای ما بسیار مهم است و باید قهرمان شویم. هر طور که شده باید این فصل برای ما با شرایطی خوب به پایان برسد.

به‌نظر می‌رسد بازی آسانی با استقلال ملاثانی دارید.
نه اصلا. اینطور بازی‌ها سخت است. آنها خیلی انگیزه دارند و حق نداریم این تیم را دست‌کم بگیریم.

در مورد عملکرد خوبت در چند بازی اخیر صحبت کن.
همیشه در تمرینات طوری کار کرده‌ام که اگر قرار شد بازی کنم، در بهترین شرایط باشم. امیدوارم هواداران و کادر فنی راضی باشند. سعی می‌کنم بیشتر بازی کنم و جواب اعتماد مورایس را بدهم.

قصــد نداری فصل بعد به تیمی بروی که دروازه‌بان ثابت باشی؟
هر بازیکنی آرزو دارد در سپاهان باشد. در پایان این فصل بازیکن آزاد می‌شوم ولی دوست دارم در سپاهان بمانم و بیشتر فرصت بازی داشته باشم. هدفم این است که به تیم ملی هم دعوت شوم.

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم