Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@06:38:42 GMT

پیش بازی چلسی - لسترسیتی؛ راند اول حساس توخل و راجرز

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۵۷۴۰

پیش بازی چلسی - لسترسیتی؛ راند اول حساس توخل و راجرز

شاگردان توخل و راجرز در هفته جاری باید در دو دیدار بسیار حساس به مصاف هم بروند: فینال جام حذفی و تقابل‌شان در لیگ برتر انگلیس که این دیدار نیز در کسب سهمیه دو تیم بسیار تعیین کننده است.

تیم های چلسی و لسترسیتی فردا (شنبه) و در فینال جام حذفی انگلستان به مصاف هم خواهند رفت.

مشخصات بازی

تورنمنت: جام حذفی انگلیس

تاریخ برگزاری: شنبه | 25 اردیبهشت 1400 | 15 می 2021

زمان برگزاری: ساعت 20:45 به وقت تهران

مکان برگزاری: ورزشگاه ومبلی

ترکیب احتمالی دو تیم چلسی و لسترسیتی

مصدومان و محرومان دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بیشترین پاس گل چلسی میسون مانت (7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
37) جورجینیو (6 گل) تیمو ورنر (8 پاس گل) لسترسیتی ویلفرد اندیدی (7.24) جیمی واردی (13 گل) جیمی واردی (9 پاس گل) 6 تقابل اخیر دو تیم

پیش بینی هواسکورد

چلسی 1-0 لسترسیتی

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد رقابت نزدیک در برترین بازیکنان قرن؛ علی کریمی به علی پروین رسید / نتایج تیم منتخب قرن (6) کرمانی مقدم و شاه محمدی: تهدیدمان می کردند در دربی تکل نزنید / بعد از دربی جنجالی در زندان بازی کردیم تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس قرارداد دو ساله آگوئرو با بارسلونا پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا امضا می شود / رادیو کاتالونیا بی اعتنایی سادیو مانه به سرمربی لیورپول؛ وینگر سنگالی به کلوپ دست نداد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم

سرمربی چلسی هم دوست دارد آنژ پوستکوعلو را در سوئد همراهی کند. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو این فصل بارها از VAR لیگ برتر انگلیس انتقاد کرده است. او امروز در کنفرانس مطبوعاتی گفت که می خواهد فصل آینده به لیگ سوئد برود، لیگی که استفاده از VAR را رد کرده است. 

در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی چلسی از مائوریسیو پوچتینو پرسیده شد که آیا دوست دارد به پوستکوعلو ملحق شود و او گفت:

شاید بروم، چرا که نه؟

پوچتینو ادامه داد:  

اولین بازی فصل ما در آنجا واقعا خاص بود. این جدال همیشه احساسی است، اما من نمی توانم احساساتم نسبت به تاتنهام را پنهان کنم. احساسی همیشه دخیل هستند زیرا زمانی که با تیم سابق خود روبرو می شوید، تیمی که در آن سابقه خوبی داشته اید، چنین شرایطی پیش می آید. اما همانطور که قبلا به شما گفتم، 90 دقیقه پیش رو داریم و می خواهیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی چلسی افزود: 

پوستکوعلو امید را به باشگاه و هواداران تاتنهام بازگرداند. آنها فوتبال بسیار خوبی بازی می کنند. همیشه وقتی در یک کشور جدید شروع به کار می کنید، چالش بزرگی پیش رویتان قرار دارد. با این حال همچنان فکر می کنم او کار فوق العاده ای انجام می دهد. بازی مقابل تاتنهام در اوایل فصل سخت بود زیرا آنها خیلی خوب شروع کردند. ما به کمی شانس نیاز داشتیم. خیلی چیزها به نفع ما شد. امیدوارم فردا هم اتفاقات مثبت به سود ما رقم بخورند چون برای ما سه امتیاز واقعا مهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!