Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:11:27 GMT

چرا «احضار» نیمه تمام ماند؟/کارگردان توضیح داد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۵۸۱۳

چرا «احضار» نیمه تمام ماند؟/کارگردان توضیح داد

کارگردان مجموعه رمضانی «احضار» ضمن عذرخواهی از مخاطبان برای نرساندن قسمت پایانی این سریال به آنتن تلویزیون، در این زمینه توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا افخمی در توضیحاتی درباره وضعیت تولید سریال «احضار» در شرایط کرونا، با اعلام ابتلای چندین تن از عوامل تولید به کرونا، علت به تعویق افتادن تولید و پخش قسمت پایانی را به این شرایط نسبت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تولید سریال در دوران شیوع کرونا با مشکلات عدیده ای همراه بوده و در مورد سریال «احضار» این مشکل دوچندان بوده است.

کارگردان «احضار» خاطرنشان کرد: در طول هشت ماه تولید سریال «احضار»، ما با ابتلای چندین تن از عوامل پشت دوربین از جمله  آقای رنجبران مدیر تصویربرداری و آقای فرشید احمدی مدیر صدابرداری مواجه شدیم؛ اما گروه سازنده با سخت کوشی جای این عزیزان را پر کرد تا آنها به گروه بپیوندند. لیکن ابتلای سه تن از بازیگران اصلی مجموعه ـ آقای آرش مجیدی، خانم آدرینا صادقی و خانم سعیده عرب به این ویروس قابل جبران نبود؛ یعنی چاره ای جز بازگشت برای این عزیزان در پروژه وجود نداشت. همین امر موجب وقفه و کندی در تولید سریال شد. به نحوی که تا به امروز متاسفانه موفق نشدیم قسمت پایانی سریال را آماده پخش و تقدیم حضور کنیم.

افخمی در پایان خطاب به مخاطبان سریال ماه رمضان شبکه اول، اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از این اتفاق، به عرض می رسانم قسمت آخر «احضار» ان شاءالله یک هفته دیگر تقدیم حضور شما خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال احضار همه باهم علیه کرونا علیرضا افخمی تولید سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز ریل‌گذاری برای حضور شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌های بزرگ کشور در چهار حوزه ذخیره‌سازی گاز، تولید بنزین در واحدهای متانولی، توسعه میدان‌های گازی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت انجام شده است، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در دو سال اخیر نشان دادند که می‌توانند به‌خوبی پروژه‌های بزرگ نفت و گاز در بخش بالادستی را با کمک شرکت‌های ای‌اندپی مدیریت کنند.

وی با یادآوری اینکه در دولت‌های قبل در مقابل حضور بخش خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری بخش‌های بالادستی مقاومت زیادی می‌شد، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن این سد هستیم.

وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در سال جاری آغاز می‌شود.

اوجی با بیان اینکه امسال تولید نفت ایران جهش خواهد داشت و در تولید گاز هم با افزایش روبه‌رو خواهیم بود، تصریح کرد: ۶ میلیون تن به ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی و روزانه ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکو‌های ایرانی
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی 
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟