Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بازگشت مهاجم دزفولی پرسپولیس به شرایط مسابقه، در شرایطی رقم خورده که او در دو بازی و در دو مسابقه حساس برای تیمش در محوطه شش قدم موفق به گلزنی شده است؛ البته این همه آنچه که عیسی در دربی برای پرسپولیس انجام داد نبود. او در طول مسابقه بارها و بارها به قلب و کناره‌های دفاع استقلال زد و تا توانست سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند و محمد نادری را آزار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقا همان کاری که یحیی از او می‌خواست.

لحظه اوج نمایش امشب آل‌کثیر، حضور فرصت‌طلبانه او در محوطه جریمه و تبدیل کردن شوت دفع‌شده شهریار مغانلو به گل در اولین دربی‌اش با پیراهن پرسپولیس بود؛ گلی که او آن را به شکل عجیب و غریبی جشن گرفت و حتی این سوتفاهم را به وجود آورد که او دست به حرکت عجیبی بعد از گلزنی زده است. اما تصاویر شادی گل نشان می‌دهد که اگرچه آل‌کثیر از این خوشحالی منظوری دارد اما حرکتش به هیچ عنوان توهین‌آمیز نیست.

به نظر می‌آید آل‌کثیر که با انگیزه‌های فراوان در این بازی حاضر شده بود، با شادی بعد از گل قصد دارد پیامی برای هواداران تیم مقابل بفرستد که او همچنان آن‌ها را در محرومیتش از فینال آسیا مقصر می‌داند؛ پس عیسی بعد از گلزنی ابتدا به هوا پرید و با نشیمنگاه خود را به زمین انداخت و سپس دوباره به سمت عکاسان مستقر در سمت راست زمین رفت و مقابل آن‌ها ژست شادی گرفت.

این بعد از آن بود که بقیه بازیکنان از جمله شهریار مغانلو و میلاد سرلک نیز به او اضافه شدند و حلقه پرسپولیسی‌ها شکل گرفت؛ بعد از آن عیسی از جمع دوباره جدا شد و با مشت‌های گره کرده سه چهار بار به سمتی شادی کرد تا احساسات واقعی‌اش را نشان بدهد.

این شادی ترکیبی نشان می‌دهد که آل‌کثیر چقدر در حسرت انتقام میسوخته است؛ و البته این اشتیاق و انتقام به موفقیتی بدل شد که او را نزد هواداران پرسپولیس بیش از پیش محبوب می‌کند. مهاجم جنوبی سرخ‌پوشان پس از بازگشت از محرومیت در لیگ برتر، ۴ شوت به سوی دروازه رقبا زده که سه ضربه او توانسته به گل ختم شود؛ گلزنی مقابل نساجی، سپاهان و استقلال و تنها یک شوت او توسط دروازه‌بان حریف مهار شده است. در واقع عیسی آل‌کثیر هر ۵۹.۷ دقیقه یک گل برای پرسپولیس بعد از گذراندن روزهای محرومیت خود در لیگ برتر به ثمر رسانده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه دربی شهرآورد عیسی آل کثیر آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان استقبال از ۱۴۰۳ شهرداری تهران/ آغاز برنامه‌های نوروزی با عنوان تهران دوست‌داشتنی

کاروان استقبال نوروزی شهرداری تهران در آستانه سال نو با هدف ایجاد شورو نشاط در شهر تهران به راه افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان و به منظور ایجاد شور و نشاط در شهر تهران، فعالیت کاروان شادی پیمایی شهرداری تهران آغاز شد.

کاروان گل و شادی شهرداری تهران با راه‌اندازی بیش از 30 دستگاه کامیون گل‌آرایی شده، شخصیت‌ها شاهنامه فردوسی، نمادهای نوروز و سفره هفت‌سین با گردش در معابر شهر به استقبال نوروز رفت.

همچنین این کاروان شادی به مناسبت تقارن ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز با شعار بهار قرآن بهار ایران در حد فاصل میدان هفت تیر تا بوستان لاله شادی‌پیمایی کرد.

این کاروان گل و شادی که به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران راه اندازی شده با برگزاری برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی متنوع و مفرح در بوستان لاله پذیرای مردم شهر تهران بود.

بهار رنگارنگ در قلب تهران با دیوارنگاری‌های جدید + تصاویر

بر اساس این گزارش، بوستان لاله تهران از اول ماه مبارک رمضان و نیز در ایام نوروز میزبان بزرگترین جشنواره رمضانی کشور با عنوان «شهر رمضان» است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رحمان تقدیر شد، گل زد و شادی نکرد!
  • فرصت سوزی های متوالی عیسی آل کثیر؛ پرسپولیس می توانست بیشتر گل بزند!
  • عصبانیت عیسی آل کثیر از عبدالکریم حسن؛ به من پاس بده!
  • به حرکت درآمدن کاروان شادی نوروزی در خیابان‌های سبزوار
  • آل کثیر و یک تکه تور تا ایده آل هواداران پرسپولیس 
  • آل کثیر و یک تکه تور تا ایده آل هواداران پرسپولیس
  • حرکت کاروان استقبال از ۱۴۰۳ شهرداری تهران/ آغاز برنامه‌های نوروزی با عنوان تهران دوست‌داشتنی
  • حرکت کاروان استقبال از نوروز ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • شادی گل برای گلزن تراکتور ممنوع است!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و پیکان| حرکت جالب پرسپولیسی ها برای دو بازیکن مصدوم و خوشحالی نکردن یک پرسپولیسی بعد از گلزنی+تصاویر