Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته بیست وچهارم لیگ دسته اول فـوتبال ایران دیدار دوتیم آرمان گهر سیرجان وخیبر خرم آباد در سیرجان با یک گل به سود ارمان گهر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ تیم خیبر پس از ۶پیروزی در لیگ وجام حذفی در یک بازی سخت ونفسگیر نوار پیروزی هایش شکسته شد.

این تیم در نمایشی قابل انتقاد با ضربه پنالتی شوشتری بازی را به حریف نه چندان قدر سیرجانی باخت تا با این شکست باعث خوشحالی مدعیان صعود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ویسی در این بازی برخلاف بازی های گذشته یک بازی محتاطانه را به نمایش گذاشته ومغلوب تک موقعیت اهدایی دروازبان خود به حریف شدند.

خیبر که برای پیروزی وماندن در کورس صعود وارمان گهر برای فرار از ته جدول در برابر هم قرار گرفتند.

نیمه اول دیدار تیم های های آرمان گهر و خیبر در ورزشگاه امام علی سیرجان با نتیجه بدون گل پایان یافت.

در شرایطی که باد و باران شدید بیست دقیقه ابتدایی مسابقه را برای هر دو تیم سخت کرده بود، شاهد یک بازی پایاپای از جانب آرمان گهر و خیبر بودیم.

ولی در نیمه دوم روی اشتباه ضیایی وخطای بی مورد روی مهاجم ارمان گهر این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد وشوشتری با یک ضربه فنی دروازه خیبر را بازکرد.

آرمان گهر: روزبه سینکی، امین عباسی عبدالرضا زارعی، حسن شوشتری، جعفر برزگر، علی نظری، علی دهقان، ایمان رازانی، سعید قائدی فر، امیر محمودآبادی، بهمن کامل

خیبر خرم آباد: احسان ضیایی، مرتضی غلامعلی تبار، محمود بیرانوند، جواد نصیر، احمد نصیری، محمد جواد عباسی، مصطفی نوروزی، فرزاد محمدی، عارف رستمی، احسان جودکی، آرش افشین.

خبر: محمود داوودی نژاد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال خیبر خرم آباد لیگ دسته اول آرمان گهر سیرجان آرمان گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا