Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@05:14:35 GMT

پیش بازی رم-لاتزیو؛ آخرین زمان برای اعاده حیثیت فونسکا

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۵۹۸۱

پیش بازی رم-لاتزیو؛ آخرین زمان برای اعاده حیثیت فونسکا

بازی علاوه بر حساسیت سنتی، در جدول هم اهمیت بالایی دارد. 

از هفته سی و هفتم رقابت های سری آ ایتالیا، امشب از ساعت 23:15 رم در المپیکو میزبان لاتزیو خواهد بود. 

اطلاعات بازی

تورنمنت: سری آ ایتالیا هفته سی و هفتم فصل 2020/2021

تاریخ: شنبه 25 اردیبهشت 1400 / 15 می 2021

ساعت: 23:15 به وقت تهران

استادیوم: المپیکوی رم

وضعیت دو تیم

بورخا مایورال می تواند به ترکیب اصلی بازگردد و رم احتمالا با سیستم 3-4-2-1 بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای لاتزیو، لوکاس لیوا پس از گذراندن محرومتیش به ترکیب اصلی باز می گردد و لوئیز فلیپه هم می تواند در خط دفاعی به میدان برود. 

رم در میانه هفته گذشته 3-1 مقابل اینتر شکست خورد اما همچنان در رده هفتم است. آنها برای کسب سهمیه لیگ اروپا بازی مهم و حیثیتی مقابل لاتزیو دارند زیرا ساسولو در دو امتیازی آنها حضور دارد. لاتزیو مقابل پارما در گل دقیقه 95 ایموبیله پیروز شد اما شایسته این پیروزی بود. آنها همچنان به سهمیه لیگ قهرمانان امید دارند اما از دست دادن امتیاز مقابل رقیب همشهری به معنای پایان امید آنها خواهد بود. لاتزیو در بازی رفت 3-0 برنده شد اما انتظار می رود این بازی متعادل باشد. 

رم در چهار بازی اخیر مقابل لاتزیو پیروز نبوده است. آخرین باری که آنها بیش از 4 بازی بدون پیروزی در دربی داشتند، به سال 1998 باز می گردد. همچنین لاتزیو اگر بتواند فردا برنده شود، برای اولین بار از سال 2012 رم را در یک فصل دبل می کند. 

ترکیب احتمالی از نگاه هواسکورد

غائبان

بهترین بازیکنان دو تیم در این فصل سری آ 

مصاف های اخیر رو در رو و جایگاه در جدول

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

رم 2-2 لاتزیو

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد رقابت نزدیک در برترین بازیکنان قرن؛ علی کریمی به علی پروین رسید / نتایج تیم منتخب قرن (6) کرمانی مقدم و شاه محمدی: تهدیدمان می کردند در دربی تکل نزنید / بعد از دربی جنجالی در زندان بازی کردیم تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس قرارداد دو ساله آگوئرو با بارسلونا پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا امضا می شود / رادیو کاتالونیا بی اعتنایی سادیو مانه به سرمربی لیورپول؛ وینگر سنگالی به کلوپ دست نداد / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب اصلی رئال برای بازی با کادیز (17.45) اعلام شد و همانطور که انتظار می‌رفت، تغییرات زیادی نسبت به بازی با بایرن می‌بینیم.

کارلتو 10 بازیکن جدید را در ترکیب رئال قرار داده و فقط ناچو مثل بازی با بایرن از ابتدا کار را شروع می‌کند. نکته قابل توجه بدون شک بازگشت کورتوا بین چارچوب دروازه پس از مصدومیت شدید ابتدای فصل او است. 

آردا گولر نیز برای اولین بار در برنابئو از ابتدا بازی می‌کند. در ترکیب خبری از جود بلینگام، وینیسیوس و رودریگو نیست و به جای آنها براهیم، آردا و خوسلو بازی می‌کنند. کروس و شوامنی نیز روی نیمکت هستند. لازم به ذکر است که رئال اگر این بازی را ببرد، در یک امتیازی قهرمانی قرار خواهد گرفت.

ترکیب اصلی رئال: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، ناچو، فران گارسیا، مودریچ، کاماوینگا، سبایوس، آردا گولر، براهیم و خوسلو

دیگر خبرها

  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس