Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@16:29:09 GMT

تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش به برتری رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۶۱۴۹

تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش به برتری رسید

 به گزارش ایرنا تیم های استقلال ملاثانی و نود ارومیه جمعه شب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال ملاثانی به پایان رسید.

این دیدار بدون حضور تماشاگر و خبرنگار در گرمای شهر اهواز برگزار شد همچنین سرمربیان ۲ تیم نسبت به وضعیت زمین معترض بودند.

تیم استقلال ملاثانی با احتساب این بازی ۳۰ امتیازی شد و در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم اشکش سرمربی تیم استقلال ملاثانی گفت: نود ارومیه تیم خوب و جنگنده ای بود اما بچه های ما تلاش کردند و توانستیم پیروز میدان شویم.

وی افزود: این برد را به آقای افشین حیدری تبریک می گویم که در هفته قبل و در طول فصل خیلی به ما کمک کرد و جا دارد از وی تشکر کنم.

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: خوشحالم ۱۰ هفته به پایان مسابقات توانستیم حضور استقلال ملاثانی را در لیگ یک قطعی کنیم و ماموریتی که به گردن داشتم را عملی کنم، امیدوارم تا پایان فصل به همین شکل ادامه دهیم.

در ادامه عباس عزیزی سرمربی نود ارومیه گفت: هر ۲ تیم از لحاظ فنی حرفی برای گفتن نداشتند ولی در کل حریف بهتر از ما بود و این برد را به آنها تبریک می گویم.

وی افزود: در این دیدار یک بازیکن ما محروم و ۲ بازیکن امیدمان را به دلیل حضور در رقابت های کشوری در اختیار نداشتیم و این موضوع باعث شد که امروز بازی خوبی انجام ندهیم.

سرمربی تیم نود ارومیه با اشاره به اینکه در کلیه خطوط ضعیف عمل کردیم گفت: نتایج تیم های چوکا و قشقایی که حریفان مستقیم ما در جدول هستند به گونه ای بود که باعث تغییر در جدول نشد. امیدوارم در بازی بعد بتوانیم سه امتیار لازم را کسب و در جدول صعود کنیم.

تیم استقلال ملاثانی با نایب قهرمانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور برای اولین بار جواز حضور در رقابت های لیگ یک را کسب کرد.

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال خوزستان فوتبال لیگ دسته اول فوتبال خوزستان اهواز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!

باواریایی‌ها فعلاً با اسطوره فوتبال فرانسه قصد مذاکره و برقراری ارتباط مستقیم ندارند، اما دلیل چیست؟

بایرن مونیخ به دو دلیل با زین الدین زیدان وارد مذاکره نمی‌شود.

به گزارش طرفداری به نقل از بیلد، ساعاتی پیش خبر رسید که رالف رانگنیک از هدایت بایرن مونیخ منصرف شده و قرار نیست جانشین توماس توخل روی نیمکت این تیم شود. رانگنیک به سبب آنچه که فشار کاری بالا عنوان شده، پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است. پس از اعلام جدایی توماس توخل، رانگنیک سومین چهره‌ای است که از هدایت بایرن صرف نظر می‌کند. نفر اول این لیست، ژابی آلونسو بود که تصمیم گرفت یک سال دیگر هم در بایر لورکوزن بماند و نفر دوم نیز کسی نبود جز سرمربی سابق مونیخی‌ها: یولیان ناگلزمان، کسی که تصمیم گرفت قراردادش با تیم ملی آلمان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید کند.

در راستای منتفی شدن حضور سه سرمربی مورد علاقه بایرن مونیخ، نشریه بیلد نگاهی به وضعیت دیگر گزینه‌هایی انداخته که در ماه‌های اخیر به اف‌سی بایرن مرتبط شده‌ و زمزمه‌هایی مبنی بر نشستن آن‌ها روی نیمکت باواریایی‌ها به گوش رسیده‌است. یکی از نام‌هایی که حوالی آلیانتس آرنا ردوبدل شده، زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی سابق رئال مادرید است، اما در حال حاضر بایرن به دو دلیل سراغ این مرد محبوب دنیای فوتبال نمی‌رود.

چرا بایرن مونیخ با زیدان مذاکره نمی‌کند؟

هنوز هیچ تماسی بین بایرن مونیخ و زین الدین زیدان ردوبدل نشده‌است، چرا که بایرن به توانایی‌های سرمربی فرانسوی در برقراری ارتباط با بازیکنان شک دارد. زیدان زبان آلمانی بلد نیست و به انگلیسی هم تسلط کافی ندارد. از طرفی، زیدان به عنوان سرمربی صاحب سبک و ایده‌پرداز و رهبری که از نظر تاکتیکی باعث پیشرفت و تحول تیم شود، شناخته نمی‌شود. این دو دلیل باعث شده فعلاً بایرن مونیخ قصدی برای مذاکره با سرمربی سابق رئال مادرید نداشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران