Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:49:16 GMT

«رد پای شبح» در شیراز کلید می خورد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۶۳۸۴

«رد پای شبح» در شیراز کلید می خورد

مدیر روابط عمومی این سریال در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: مراحل پیش تولید این مجموعه به تازگی در شیراز آغاز شده و طی چند روز آینده با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون و بازیگران شاخص و مستعد شیرازی ضبط آن شروع خواهد شد.

به گفته سمیه رضایی دوست داستان این سریال در ژانر پلیسی اجتماعی است که قرار است در ۷ قسمت و برای پخش از شبکه‌های سراسری در هفته ناجا ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی دوست با بیان اینکه این مجموعه با مجوز صدا و سیمای تهران، اصفهان، شیراز و باهمکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس ساخته می‌شود، افزود: رد پای شبح به کارگردانی امیرحسین عنایتی و تهیه کنندگی رضا وفاداری ساخته می‌شود.

وی گفت: در این مجموعه هنرمندانی چون شهرام عبدلی، بهرام ابراهیمی، رابعه اسکویی، افشین سنگ چاپ، جمشید جهانزاده، لیلا برخورداری، مهدی صباحی، مریم خدارحمی وعلیرضا وفاداری به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است عوامل پروژه عبارتند از:
نویسنده: حسین مؤمنی
انتخاب عوامل و بازیگر: احمد مقامی
دستیار یک مدیر برنامه ریزی: طاهره شریفی
مدیر تصویربرداری: امیر حسین عنایتی
مدیر صدابرداری: مجتبی حبیب اللهی
طراح گریم: مرصاد کمالی
طراح صحنه و لباس: مسعود جزایری
منشی صحنه: پرنیا برومند
مشاور فیلمنامه انتظامی: سرهنگ احمد شیخ زاده
مشاور انتظامی: سروان سعید صدیقی
مدیر تدارکات: حسین سلطانی
مدیر تولید: اشکال حاج حسنی
مدیر روابط عمومی: سمیه رضایی دوست و حسین رنجبر

کد خبر 5211933

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی شیراز ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 آمار کرونا بوشهر کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا فطریه ماه رمضان ۱۴۰۰ گرگان اردبیل ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ خلیل‌علی محمدزاده، دبیر علمی این همایش، با دعوت از پژوهشگران برای همراهی در این حرکت علمی، از برگزاری میزگرد تخصصی  و تبیینی سلامت، حکمت و حکمرانی به عنوان پیش همایش با سخنرانی ۳ تن از صاحب نظران حوزه ادبیات، فقه و فلسفه در روز ۲۹ اردیبهشت ماه در محل همایش خبر داد.

دبیر علمی همایش اظهار داشت: غیر از مقالات وارده که پس از داوری، تحت پوشش مجلات ISC و برخی نیز در مجلات علمی پژوهشی وزارتین چاپ خواهد شد، ارائه بیش از ۳۰ عنوان سخنرانی توسط استادان داخلی و خارجی در دستور کار این همایش قرار دارد.

علی محمد زاده از استادان و دانشجویان دکتری تخصصی درخواست کرد که طی دو هفته آینده مقالات خود در محورهای یاد شده در پوستر همایش را در سایت همایش به آدرس(https://tms.iau.ir/research/fa/page/7441) ثبت نمایند.

وی همچنین با اشاره به نقش هدایتی و حمایت معاونت علوم انسانی و هنر و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از همایش، افزود: پیوند علوم انسانی و علوم پزشکی در تحقق طب حکمت بنیان و تعمیق حکمرانی مطلوب در نظام بهداشت و درمان کشورها امری ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم