Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا ۱۵ درصد کاهش داشته است اما با این وجود همچنان تعداد مرگ و میر روزانه در استان با نوسان همراه است و هنوز کاهش قابل توجهی شکل نگرفته است.

وی با بیان اینکه موج چهارم کرونا شدیدترین موج شکل گرفته از ابتدا تاکنون در استان بوده است، تصریح کرد: اگر چه این موج در استان به شدت اوج گرفت و به بالاترین حد خود از ابتدای شیوع کرونا رسید اما روند کاهشی آن نیز با شدت شکل گرفته است، آغاز شد و کاهش ۵۰ درصد بیماران ظرف یک هفته نشان می‌دهد اعمال محدودیت‌ها و همراهی بیشتر مردم در شدت‌بخشی به کاهش شیوع و فاصله گرفتن از اوج، نقش موثری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری به آخرین رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا در استان نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان‌های خانمیرزا و کوهرنگ در وضعیت زرد یا خطر متوسط و سایر شهرستان‌های استان از جمله شهرستان بن که در روزهای گذشته در وضعیت قرمز قرار داشت، در وضعیت نارنجی یا پرخطر قرار دارند.

شیرانی، تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا در مراکز درمانی استان را ۳۳۳ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۵۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲۱ هزار و ۹۱۲ مورد نمونه‌گیری در این استان انجام شده است که بر اساس آن ۴۲ هزار و ۹۶۳ نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

همچنین طی این مدت یک هزار و ۲۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این استان جام خود را از دست دادند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید