Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:51:07 GMT

جوان ۲۴ ساله در چاه‌نیمه در زهک سیستان غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۶۴۱۸

جوان ۲۴ ساله در چاه‌نیمه در زهک سیستان غرق شد

به گزارش «تابناک»، علیرضا میربهاالدین جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر امروز در پی گزارش مردم منطقه مبنی بر غرق شدگی جوان ۲۴ ساله در چاه نیمه چهارم بلافاصله سه تیم از نجاتگران و غواصان جمعیت هلال احمر زهک به محل حادثه اعزام شده و به جستجوی جسد فرد غرق شده پرداختند.

وی ادامه داد: با تلاش نجاتگران و غواصان جمعیت هلال احمر و سایر نیروهای مردمی پس از ۲ ساعت تلاش ساعت ۲۰ جنازه جوان غرق شده توسط تیم های غواصی جمعیت هلال احمر شهرستان زهک از آب بیرون کشیده و تحویل عوامل انتظامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات ۱۲ تن از نجاتگران پایگاه امداد ساحلی شهیدان میرحسینی و نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید شیرعلی راشکی و یک تیم پشتیبان همکاری داشتند.

وی از مردم خواست در صورت آشنا نبودن به فن شنا از رفتن به داخل آبهای چاه نیمه خودداری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 سیستان و بلوچستان زهک غرق شدن چاه نیمه نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان